Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Kedves Vásárlóink! Szeretnénk felhívni szíves figyelmüket, hogy telefonos ügyfélszolgálatunk a mai napon korlátozottan működik: 08.00-10.00 között valamint 12.00-14.00 között. Elérhetnek minket e-mailben is az [email protected] e-mail címen. Megértésüket köszönjük.

Development of Spray Models for Diesel Engine Applications

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Development of Spray Models for Diesel Engine Applications Sibendu Som
Libristo kód: 07092705
Kiadó Scholars' Press, november 2013
Diesel engines intrinsically generate NOx and particulate matter which need to be reduced significan... Teljes leírás
? points 263 b
41 328 Ft
Beszállítói készleten Küldés 15-20 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Die verlorenen Bücher der Odyssee Zachary Mason / Kemény kötésű
common.buy 8 870 Ft
Demonology, Religion, and Witchcraft / Kemény kötésű
common.buy 87 845 Ft
Dislipidemia Pocketcard Set Bruckmeier Publishing Borm / Kemény kötésű
common.buy 2 376 Ft
Clearing of Industrial Gas Emissions Gennady E Zaikov / Kemény kötésű
common.buy 72 572 Ft
Captain Herbert Anonymous / Puha kötésű
common.buy 10 692 Ft
Chinese Transnational Networks Chee-Beng Tan / Kemény kötésű
common.buy 74 762 Ft
Change James Armstrong / Puha kötésű
common.buy 5 457 Ft
Australian Cinema in the 1990s Ian Craven / Puha kötésű
common.buy 23 744 Ft

Diesel engines intrinsically generate NOx and particulate matter which need to be reduced significantly in order to comply with the increasingly stringent regulations worldwide. This research explores several approaches (such as nozzle orifice design, injection control strategy, and biodiesel use) by performing computer simulations of the diesel engine processes. Fuel injection and atomization is induced by aerodynamics in the near nozzle region as well as cavitation and turbulence from the injector nozzle. The breakup models that are currently used in diesel engine simulations generally consider aerodynamically induced breakup using the Kelvin-Helmholtz instability theory, but do not account for inner nozzle flow effects. An improved primary breakup model incorporating cavitation and turbulence effects along with aerodynamically induced breakup is developed. A detailed chemistry based combustion model is coupled with the advanced spray model. The improved modeling capability can be used for extensive diesel engine simulations to further optimize injection, spray, combustion, and emission processes.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Development of Spray Models for Diesel Engine Applications
Szerző Sibendu Som
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2013
Oldalszám 292
EAN 9783639701975
ISBN 3639701976
Libristo kód 07092705
Súly 431
Méretek 152 x 229 x 17
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása