Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Die Energiewende im Kopf: Neuromarketing zur gezielten Markenbildung im Ökostromsektor

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Die Energiewende im Kopf: Neuromarketing zur gezielten Markenbildung im Ökostromsektor Bennet Bonk
Libristo kód: 01677287
Kiadó Grin Verlag, november 2011
Bachelorarbeit aus dem Jahr 2011 im Fachbereich Medien / Kommunikation - Public Relations, Werbung,... Teljes leírás
? points 159 b
25 404 Ft -1 %
24 903 Ft
Beszállítói készleten Küldés 15-20 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Jesus Menschensohn Khalil Gibran / Kemény kötésű
common.buy 6 103 Ft
Best-Ever Book of Desserts Kate Eddison / Puha kötésű
common.buy 5 510 Ft
Parallel Politics Samuel Kernell / Puha kötésű
common.buy 13 496 Ft
Out of their Minds Dennis Shasha / Puha kötésű
common.buy 10 734 Ft
I Am Because We Are Rodney Love / Puha kötésű
common.buy 25 857 Ft

Bachelorarbeit aus dem Jahr 2011 im Fachbereich Medien / Kommunikation - Public Relations, Werbung, Marketing, Note: 1,8, Hochschule der Medien Stuttgart (Electronic media ), Sprache: Deutsch, Abstract: Die wechselunwilligen Deutschen verweilen zu 53% in ihren alten, oftmals teurenStromtarifen. Dies liegt nicht nur an der Gewohnheit, Faulheit oder Angst vor Netzschwankungen.Eine Vielzahl an Tarifen der Grundversorger und Ökostromanbieterüberschwemmen den Markt. Der Kunde hat keine Übersicht. Hilfestellung bieten überWerbung und Marketing, den Kunden den Weg zu sanft erzeugtem Strom zeigen -dies sollte die Devise sein. Oft steht das Selbstverständnis und die Positionierung derÖkostromanbieter diesem Vorgehen im Wege. Die Medienwirksamkeit von Katastrophen,wie vor einiger Zeit in Japan, vervielfachen das Potential der Ökostromanbieter.Diesen fehlt es aber bislang an Marketingpower . Hier könnte mit gezieltem Marketingder größtmögliche Erfolg verzeichnet werden. Es gilt zu untersuchen, ob der Einsatzvon Neuromarketing auf diesem Gebiet nützlich und zielführend ist.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Die Energiewende im Kopf: Neuromarketing zur gezielten Markenbildung im Ökostromsektor
Szerző Bennet Bonk
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2012
Oldalszám 96
EAN 9783656208402
ISBN 3656208409
Libristo kód 01677287
Kiadó Grin Verlag
Súly 156
Méretek 148 x 7 x 7
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása