Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Kedves Vásárlóink! Szeretnénk felhívni szíves figyelmüket, hogy telefonos ügyfélszolgálatunk a mai napon korlátozottan működik: 08.00-10.00 között valamint 12.00-14.00 között. Elérhetnek minket e-mailben is az [email protected] e-mail címen. Megértésüket köszönjük.

Preiswahrnehmung des touristischen Konsumenten

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Preiswahrnehmung des touristischen Konsumenten Sabine Kleinsasser
Libristo kód: 06830584
Kiadó VDM Verlag, március 2010
Durch Berücksichtigung der Preiswahrnehmung verschiedener Konsumentengruppen versuchen Unternehmen A... Teljes leírás
? points 189 b
29 770 Ft
Beszállítói készleten Küldés 15-20 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Fijación de CO2 en la bacteria biolixiviante A. ferrooxidans Mario Esparza Mantilla / Puha kötésű
common.buy 14 674 Ft
Iliados libri II, secundus et nonus Carl von Reifitz / Puha kötésű
common.buy 11 714 Ft
Stillness in the Pines Robert W. McFarlane / Puha kötésű
common.buy 7 848 Ft
Concept of Coordination Manfred Bortenschlager / Puha kötésű
common.buy 34 502 Ft
Dollarization Louis-Philippe Rochon / Kemény kötésű
common.buy 79 116 Ft
Chick Pea Production Dushyant Kumar Awasthi / Puha kötésű
common.buy 25 914 Ft
Peru, 1890-1977 Bertram Thorp / Kemény kötésű
common.buy 55 276 Ft

Durch Berücksichtigung der Preiswahrnehmung verschiedener Konsumentengruppen versuchen Unternehmen Angebote besonders attraktiv darzustellen. Dieses Buch hat sich dem touristischen Konsumenten gewidmet. Es wird anhand einer Zusammenführung der recherchierten Literatur die Preiswahrnehmung von Preisendungen des touristischen Konsumenten dargestellt. Die empirische Untersuchung zeigt, dass Konsumenten dieses Kundensegments hohes persönliches Involvement gegenüber touristischen Dienstleistungen aufweisen und durchschnittlich materialistisch sind. Ihre Preiswahrnehmung ist durch ein hohes Preisinteresse, die überwiegende Verwendung des Preises als Qualitätsindikator, eine hohe Verwendung des Mediums Internet zur Preissuche und einer nicht zu unterschätzenden Preiswichtigkeit gekennzeichnet. Durch Conjointanalysen wird zusätzlich gezeigt, dass Preisendungen den touristischen Konsumenten beeinflussen.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Preiswahrnehmung des touristischen Konsumenten
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2010
Oldalszám 188
EAN 9783639228069
ISBN 3639228065
Libristo kód 06830584
Kiadó VDM Verlag
Súly 281
Méretek 152 x 229 x 11
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása