Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Die Sprache des Corporate Publishing

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Die Sprache des Corporate Publishing Vera Schankath
Libristo kód: 06817513
Kiadó VDM Verlag Dr. Müller, november 2007
Kundenmagazine boomen und machen klassischenZeitschriften Konkurrenz. Dennoch sind sie bisher nichtG... Teljes leírás
? points 149 b
24 557 Ft -4 %
23 331 Ft
Kiadói készleten rendelésre Küldés 3-5 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Art, Culture and International Development John Clammer / Kemény kötésű
common.buy 91 982 Ft
Coping and Complaining Simon R. Wilkinson / Puha kötésű
common.buy 21 954 Ft
Liebe als koerperlich-seelische Kraftubertragung Theodor Wächter / Puha kötésű
common.buy 11 849 Ft
Authentic Perplexity Brian Mullins / Puha kötésű
common.buy 10 578 Ft
Dirty Dancing Rachela Colosi / Kemény kötésű
common.buy 83 322 Ft
Byloe Aleksandr Aref'ev / Puha kötésű
common.buy 16 414 Ft
Colonial Narratives/Cultural Dialogues Jyotsna Singh / Puha kötésű
common.buy 23 441 Ft
Curriculum Change in Secondary Schools, 1957-2004 Norman Evans / Puha kötésű
common.buy 27 208 Ft
Confucian Reflections Philip J Ivanhoe / Puha kötésű
common.buy 24 556 Ft
Nervus Intermedius Alex Alfieri / Puha kötésű
common.buy 25 420 Ft

Kundenmagazine boomen und machen klassischenZeitschriften Konkurrenz. Dennoch sind sie bisher nichtGegenstand sprachwissenschaftlicherBetrachtung gewesen. Über journalistischaufbereiteteInformationen betreiben die Herausgeber dieser MagazineKundenbindung, Imagegestaltung und Absatzförderung.Diese Arbeit untersucht erstmals Produkte desCorporate Publishing, speziell Kundenzeitschriften,aus linguistischer Sicht. Die Leitfragelautet: Wie müssen diese Medien textlich beschaffensein, um ihre Ziele optimal zu erreichen? ZurBeantwortungwird zunächst die Gattung sowie eine Zeichentheorieund eineTheorie der Kommunikation vorgestellt. Diepraxisrelevante Anwendung dieser Erkenntnisse erfolgtin Form einerminutiösen Analyse eines Beispielmagazins, diealle linguistischen Bereiche vonOrthografie über Morphologie und Syntax bis zuSemantik und Textlogik umfasst. Ausgangspunktbildet dieModifikation einer Checkliste mit der dasManager-Magazin jährlich die Sprache vonGeschäftsberichtenbewerten lässt. Es entsteht ein linguistischfundiertes Instrumentariumzur Beurteilung und Verbesserung der Sprachqualitätjournalistischer Unternehmenspublikationen.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Die Sprache des Corporate Publishing
Szerző Vera Schankath
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2008
Oldalszám 136
EAN 9783639083118
ISBN 3639083113
Libristo kód 06817513
Súly 219
Méretek 150 x 220 x 8
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása