Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Kedves Vásárlóink! Szeretnénk felhívni szíves figyelmüket, hogy telefonos ügyfélszolgálatunk a mai napon korlátozottan működik: 08.00-10.00 között valamint 12.00-14.00 között. Elérhetnek minket e-mailben is az [email protected] e-mail címen. Megértésüket köszönjük.

Differences and similarities in marketing music between the Japanese and the German music market

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Differences and similarities in marketing music between the Japanese and the German music market Yves Gilbert
Libristo kód: 13498377
Kiadó Grin Publishing, június 2016
Bachelor Thesis from the year 2009 in the subject Musicology, grade: 1,8, University of Applied Scie... Teljes leírás
? points 144 b
23 148 Ft -1 %
22 692 Ft
Beszállítói készleten Küldés 15-20 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Ögrenme Stilleri H. Alp Boydak / Puha kötésű
common.buy 5 628 Ft
Mamak Zulüm Kalesi Zihni Acba / Puha kötésű
common.buy 6 856 Ft
Extraordinary October Diana Wagman / Puha kötésű
common.buy 5 738 Ft
Athalie Racine / Puha kötésű
common.buy 2 406 Ft
Dead Easy Jana Oliver / Puha kötésű
common.buy 5 094 Ft
ALTERNATIVE ENERGY Dana Meachen Rau / Puha kötésű
common.buy 3 206 Ft
'Hood Comes First Murray Forman / Puha kötésű
common.buy 11 779 Ft
hamarosan
Das Geldnachfrageverhalten und seine Stabilitaet Byung-Jin Yoo / Puha kötésű
common.buy 24 263 Ft
Japan Keiko Hirata / Kemény kötésű
common.buy 14 940 Ft
Decenario al Espíritu Santo Francisca Javiera del Valle / Puha kötésű
common.buy 3 619 Ft
Seguridad e higiene en un obrador de panadería y bollería Bernabé Jiménez Padilla / Puha kötésű
common.buy 13 476 Ft

Bachelor Thesis from the year 2009 in the subject Musicology, grade: 1,8, University of Applied Sciences Bremen, language: English, abstract: Five years before starting my studies at the University of Applied Sciences Bremen, I absolved an apprenticeship at Warner Music Germany, one of the leading major music labels. During these 2 years, I gained a thorough insight of the various departments a record label has to offer such as TV, radio and press promotion, A&R as well as licensing and retail. I continued working for Warner Music after graduation and put my gained knowledge to good use.§§My interest for music and the music industry in general didn't end when I chose to study Applied Business Languages (emphasis Japanese) and International Management in Bremen, and during my yearlong stay in Japan, I couldn't help but notice the abundance of pop music "made in Japan" and some peculiar differences on how music seemed to be promoted.§§Why shouldn't there be differences anyway? Japan is unlike the rest of the world in so many ways, why shouldn't this be the case for the music business? This train of thought led to the subject of this bachelor thesis.§§In order to compare the promotion tools of both markets, it is important to gain an overview of both music industries first: chapter three defines the current status as well as some of the characteristics of the Japanese and German music market.§§Chapter four takes a closer look at the marketing mix and presents the most important promotion methods used in Japan while comparing these to the German market such as testimonials and the tie-in system. It also gives examples of new ways of advertising both in Japan and Germany.§§The next chapter deals with the empiric research conducted for this thesis in order to support and/or disprove the claims and observations made in the previous chapters. Possible reasons for the differences between theory and practice are presented as well.§§Last but not least, chapter six sums up all important information about the differences and similarities in a nutshell.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Differences and similarities in marketing music between the Japanese and the German music market
Szerző Yves Gilbert
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2016
Oldalszám 82
EAN 9783668230965
ISBN 366823096X
Libristo kód 13498377
Súly 118
Méretek 148 x 210 x 5
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása