Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Discourse Based Assessment in the Mathematics Classroom

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Discourse Based Assessment in the Mathematics Classroom David Webb
Libristo kód: 07012860
Kiadó LAP Lambert Academic Publishing, november 2009
Classroom assessment in mathematics involves more than designing and grading summative assessments s... Teljes leírás
? points 161 b
28 056 Ft -9 %
25 340 Ft
Beszállítói készleten Küldés 9-11 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


hamarosan
Six Days of the Condor James Grady / Puha kötésű
common.buy 5 962 Ft
Social Development / Kemény kötésű
common.buy 54 196 Ft
Buddha's War Dean Krystek / Puha kötésű
common.buy 5 133 Ft
Divine Revelation of Angels M. Baxter / Puha kötésű
common.buy 5 741 Ft
Section S.F.I.O de la Montagne (1944-1958) Yann Lemaire / Puha kötésű
common.buy 34 506 Ft
Magic Potion Jane Hicks / Kemény kötésű
common.buy 9 508 Ft
From Schlub to Stud Max Gross / Puha kötésű
common.buy 5 540 Ft
Secretion and Action of Gonadotropins L. Kiesel / Puha kötésű
common.buy 24 164 Ft
Creep Behavior in Metal Matrix Composites Vandana Gupta / Puha kötésű
common.buy 18 654 Ft

Classroom assessment in mathematics involves more than designing and grading summative assessments such as quizzes and tests. The methods teachers use during instruction to solicit evidence of student understanding are critical to effective formative assessment. Eliciting such evidence requires dynamic forms of discourse based, instructionally embedded assessment that reveal the connectedness and flexibility of student knowledge. Using semi-structured interviews, daily participant observation, and videotape of classroom instruction, this study documented ways in which middle grades mathematics teachers used instructionally embedded assessment to make judgments about student learning and inform instructional decisions. Through analyses of the teachers practices, two prerequisites and five techniques were identified regarding teachers use of instructionally embedded assessment.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Discourse Based Assessment in the Mathematics Classroom
Szerző David Webb
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2010
Oldalszám 184
EAN 9783838332741
Libristo kód 07012860
Súly 292
Méretek 150 x 220 x 11
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása