Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Eine neue Marketingstrategie fur das Projekt "TP2 Talentpool

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Eine neue Marketingstrategie fur das Projekt "TP2 Talentpool Marcus Rüssel
Libristo kód: 01632922
Kiadó Grin Publishing, május 2010
Studienarbeit aus dem Jahr 2008 im Fachbereich BWL - Marketing, Unternehmenskommunikation, CRM, Mark... Teljes leírás
? points 95 b
15 173 Ft -1 %
14 877 Ft
Beszállítói készleten Küldés 15-20 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Deutschbuch Gymnasium - Allgemeine Ausgabe - 5. Schuljahr Gerd Brenner / Kemény kötésű
common.buy 13 461 Ft
Nur Mut, kleiner Dino! Franziska Gehm / Kemény kötésű
common.buy 2 999 Ft
Mit Angst, Lust und Aggression leben Auguste Reichel / Puha kötésű
common.buy 8 865 Ft
English Words and Sentences Eva Duran EpplerGabriel Ozón / Kemény kötésű
common.buy 48 018 Ft
hamarosan
Skeleton Key Anthony Horowitz / Puha kötésű
common.buy 3 214 Ft
Industrial Applications of Soft Computing Kauko Leiviskä / Puha kötésű
common.buy 47 656 Ft
Gotteslob, Diözese Eichstätt, Kunstleder weiß Hrsg. von den Bischöfen Deutschlands und Österreichs und dem Bischof von Bozen-Brixen / Kemény kötésű
common.buy 13 792 Ft
Demokratie wagen Otmar Ambos / Puha kötésű
common.buy 7 549 Ft

Studienarbeit aus dem Jahr 2008 im Fachbereich BWL - Marketing, Unternehmenskommunikation, CRM, Marktforschung, einseitig bedruckt, Note: 2,0, Hochschule Zittau/Görlitz; Standort Görlitz, Sprache: Deutsch, Abstract: Die vorliegende Arbeit beschreibt die Entwicklung eine Marketingstrategie eines Projektes am Beispiel von "TP2 Talentpool". Die hier stattfindenden Überlegungen sind jedoch allgemeingültig auf verschiedene Projekte anwendbar. Diese Arbeit lieferte die Grundlage für ein neues Marketingkonzept des Projektes, welches mehr als erfolgreich umgesetzt wurde."TP2 Talentpool" ist ein Projekt zur Qualifizierung für den mitteldeutschen Filmnachwuchs. Dabei bewerben sich Autoren, Produzenten und Regisseure jährlich auf 12 Teilnehmerplätze. Besonders interessant ist die Publikation daher für Projekte, welche in der Öffentlichkeit nach Teilnehmern vor Beginn des Projekts suchen.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Eine neue Marketingstrategie fur das Projekt "TP2 Talentpool
Szerző Marcus Rüssel
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2010
Oldalszám 28
EAN 9783640617692
ISBN 364061769X
Libristo kód 01632922
Súly 50
Méretek 148 x 210 x 3
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása