Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Einsatz von Schockwerbung im Marketing

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Einsatz von Schockwerbung im Marketing Jonas Tonat
Libristo kód: 06831795
Kiadó VDM Verlag, március 2010
Schockwerbung ist eine der außergewöhnlichsten Werbeformen. Sie versucht mit Hilfe extremer Stimuli... Teljes leírás
? points 138 b
21 625 Ft
Beszállítói készleten Küldés 15-20 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Two Irelands Rebecca Pelan / Kemény kötésű
common.buy 14 940 Ft
Her Infinite Variety P. Berkman / Puha kötésű
common.buy 5 175 Ft
Future of Liberal Revolution Bruce A. Ackerman / Puha kötésű
common.buy 13 022 Ft
Eco-facts and Eco-fiction William H. Baarschers / Puha kötésű
common.buy 15 474 Ft
Kardiopulmonale Wiederbelebung L. Tonczar / Puha kötésű
common.buy 30 636 Ft
La Migration Europ enne Marseille Sandra Beer / Puha kötésű
common.buy 58 483 Ft
Ihr seid das Licht der Welt Jürgen Kegler / Puha kötésű
common.buy 9 091 Ft
Japan's China Policy Linus Hagstrom / Puha kötésű
common.buy 27 882 Ft
Beauty & Health / Puha kötésű
common.buy 22 270 Ft

Schockwerbung ist eine der außergewöhnlichsten Werbeformen. Sie versucht mit Hilfe extremer Stimuli Aufmerksamkeit zu erregen. Durch den Bruch mit gängigen Normen und Tabus sticht sie aus der breiten Masse der Werbebotschaften heraus und wirkt nachhaltig auf die Erinnerung der Rezipienten. Dieses Buch beschäftigt sich mit dem Einsatz von Schockwerbung in der Praxis. Es stellt Chancen und Risiken dieser Werbeform vor und entwickelt auf der Basis bisheriger Erhebungen ein neues theoretisches Modell zur Wirkung von Schockwerbung. Darüber hinaus werden aus diesen Erkenntnissen Schlussfolgerungen für den Einsatz von Schockwerbung in der Praxis gezogen. Diese sind als Thesen formuliert und können als Handlungsempfehlungen für Werbetreibende verstanden werden. Der Grat zwischen einer erfolgreichen und einer gescheiterten Schockwerbekampagne ist sehr schmal. Deshalb zeigt dieses Buch, wie man Schockwerbung erfolgreich für sich einsetzen kann. Es gibt einen idealen Überblick darüber wie dieses Werbemittel funktioniert und welche Faktoren dabei eine Rolle spielen.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Einsatz von Schockwerbung im Marketing
Szerző Jonas Tonat
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2010
Oldalszám 80
EAN 9783639241501
ISBN 3639241509
Libristo kód 06831795
Kiadó VDM Verlag
Súly 127
Méretek 152 x 229 x 5
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása