Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Einwilligungen Im Permission Marketing

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Einwilligungen Im Permission Marketing Johannes Wissmann
Libristo kód: 02127162
Kiadó Springer Gabler, szeptember 2013
Permission Marketing, ein auf dem Einverständnis des Empfängers beruhendes Direktmarketingkonzept, s... Teljes leírás
? points 209 b
32 790 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 13-16 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Tomte und der Fuchs Astrid Lindgren / Kemény kötésű
common.buy 5 145 Ft
Choosing Terror Marisa Linton / Kemény kötésű
common.buy 71 158 Ft
Schulfähig mit Montessori Christine Hagemann / Puha kötésű
common.buy 4 968 Ft
Mise En Place D Un Syst me de R cup ration D nergie Imane Elziani / Puha kötésű
common.buy 32 081 Ft
Machine Learning in Document Analysis and Recognition Simone Marinai / Kemény kötésű
common.buy 73 453 Ft
Nordisch-Baltische Handel Der Araber Im Mittelalter Georg Jacob / Puha kötésű
common.buy 15 267 Ft
Ostfriesenkiller Klaus-Peter Wolf / Puha kötésű
common.buy 4 405 Ft
Metallic Micro and Nano Materials Masumi Saka / Kemény kötésű
common.buy 47 761 Ft
Schnellsprechsprüche spreche ich schwer schnell Anke Reimann / Kemény kötésű
common.buy 3 005 Ft

Permission Marketing, ein auf dem Einverständnis des Empfängers beruhendes Direktmarketingkonzept, stellt einen Lösungsweg dar, den datenschutz- und wettbewerbsrechtlichen Vorschriften im Direktmarketing und der informationeller Selbstbestimmung von Konsumenten gerecht zu werden. Johannes Wissmann untersucht die Determinanten einer Einwilligung in Direktmarketingmaßnahmen umfassend aus Konsumentenperspektive. Auf Basis einer breiten Literaturanalyse und einer qualitativen Untersuchung unter Konsumenten und Praxisexperten identifiziert er zunächst potenziell relevante Determinanten von Einwilligungsentscheidungen. Im Anschluss daran überprüft er die Bedeutung verschiedener Einflussgrößen für die tatsächliche Einwilligungserteilung von Konsumenten anhand einer großzahligen, für Deutschland repräsentativen Befragung. Der Autor gibt abschließend unter Rückgriff auf eine auswahlbasierte Conjoint-Analyse Hinweise zur optimalen, an den Präferenzen der Konsumenten ausgerichteten Gestaltung von Direktmarketingeinwilligungen.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Einwilligungen Im Permission Marketing
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2013
Oldalszám 369
EAN 9783658035525
ISBN 3658035528
Libristo kód 02127162
Súly 481
Méretek 148 x 210 x 21
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása