Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Emotion in Organizations

Könyv Emotion in Organizations Stephen Fineman
Libristo kód: 02310752
Kiadó SAGE Publications Inc, június 2000
'This is an insightful book...offers an in-depth understanding of the dynamics at work within organi... Teljes leírás
? points 248 b
38 916 Ft
Beszállítói készleten Küldés 9-12 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Baby Purees / Puha kötésű
common.buy 2 306 Ft
Great Britain J. B. Mitchell / Puha kötésű
common.buy 26 816 Ft
Bang! Boom! Roar! Nate Evans / Kemény kötésű
common.buy 6 700 Ft
Corporate Governance Boetto Alessandro / Puha kötésű
common.buy 10 829 Ft
Cotton in Augusta Shirley Proctor Twiss / Kemény kötésű
common.buy 13 697 Ft
Geschichte der Deutschen Friedrich Kapp / Puha kötésű
common.buy 17 133 Ft

'This is an insightful book...offers an in-depth understanding of the dynamics at work within organizations, but also offers ways forward for new researchers. [A]n original contribution to the area of occupational psychology. The book is appropriate for people who want to study organizational behaviour and occupational psychology. It is thought-provoking and practical' - Profbooks.com Reviews This Second Edition contains key themes with all new contributors and is a completely separate work from the first. Emotion in Organization presents original work from leading scholars in the field, they engage with emotion as a qualitative phenomenon which shapes and is shaped by organizational life. Examining how emotion cannot be simply separated from thinking, judgment, decision-making and other so-called rational organizational processes, the book challenges us to build a passionate theory of organizations. The introduction reviews the expansion of organizational emotion studies and their appeal to several social-scientific disciplines.Divided into four parts, the book reveals through stories, interviews, confessions, ethnographies and observations the way feeling and emotion lie at the heart of organizational functioning.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Emotion in Organizations
Szerző Stephen Fineman
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2000
Oldalszám 304
EAN 9780761966258
ISBN 0761966250
Libristo kód 02310752
Súly 464
Méretek 156 x 236 x 17
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása