Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Engaging Omni-channel Consumers During Purchase Decisions

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Engaging Omni-channel Consumers During Purchase Decisions Jinzhao Lu
Libristo kód: 17640565
Kiadó LAP Lambert Academic Publishing, november 2016
Previously, bricks and mortar stores enabled consumer to touch and feel the products. Today, Interne... Teljes leírás
? points 154 b
26 785 Ft -9 %
24 180 Ft
Beszállítói készleten Küldés 9-11 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Tinto 1 - Neubearbeitung 2018 - 1. Schuljahr Nicole Namour / Puha kötésű
common.buy 3 717 Ft
Neuroética práctica : una ética desde el cerebro Enrique Bonete Perales / Puha kötésű
common.buy 6 715 Ft
brevi racconti cinesi tradotti in lingua italiana MANLIO QUAGLIAROTTI / Puha kötésű
common.buy 8 554 Ft
La Bague Antique BERTHOUD-S-H / Puha kötésű
common.buy 11 000 Ft
Border States of Mexico LEONIDAS L HAMILTON / Puha kötésű
common.buy 11 849 Ft
30 Ways to Save in Your 30's From a 30 Year Old Trina Diakabanzila / Puha kötésű
common.buy 7 343 Ft
Belden the Dog: Why do I have to dress up? Eme Cole / Puha kötésű
common.buy 4 330 Ft

Previously, bricks and mortar stores enabled consumer to touch and feel the products. Today, Internet e-commerce retailers attract consumers with more product choices, lower prices, and more detailed product information. Increasing numbers of consumers empowered with digital technologies, constantly search information and compare prices online, experience products in bricks and mortar stores, and make final purchase through different channels. The distinct boundaries across different shopping channels are vanishing. Specifically, consumers switch between different channels and touch points constantly, interchangeably, and simultaneously, who are considered as omni-channel consumers. Firms are trying to fully capture the enormity of the digital opportunity and better understand the consumer's journey to purchase, especially, at what point along the journey, the customers can be easily influenced, and how to interact, especially given the consumer the supporting technologies such as smart phones and tablets that are readily available to the consumer. This study developed and validated a touch points based customer experience (TPE) model in today's omni-channel retailing environment.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Engaging Omni-channel Consumers During Purchase Decisions
Szerző Jinzhao Lu
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2017
Oldalszám 164
EAN 9783330342361
Libristo kód 17640565
Súly 263
Méretek 150 x 220 x 10
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása