Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Entering the Brazilian Market

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Entering the Brazilian Market Kristina Erikson
Libristo kód: 01787590
Kiadó Diplomica Verlag, november 2009
Especially during the last two decades consulting companies established themselves in the internatio... Teljes leírás
? points 244 b
39 000 Ft -2 %
38 214 Ft
Beszállítói készleten Küldés 15-20 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Planung - Bauteile, Apparate, Werkstoffe Franz-Josef Heinrichs / Puha kötésű
common.buy 32 256 Ft
Weiter geht man nicht nach Westen ...... Michael Oczipka / Puha kötésű
common.buy 8 077 Ft
Dracula Bram Stoker / Puha kötésű
common.buy 22 925 Ft
Computability and Logic George S. BoolosJohn P. BurgessRichard C. Jeffrey / Kemény kötésű
common.buy 52 550 Ft
Neurotransmitter Interactions and Cognitive Function Edward D. Levin / Kemény kötésű
common.buy 73 281 Ft
Selected Songs for Voice and Piano Ernest Chausson / Puha kötésű
common.buy 7 936 Ft
History of Political Economy John K. Ingram / Puha kötésű
common.buy 17 925 Ft

Especially during the last two decades consulting companies established themselves in the international marketplace. In times of globalization particularly emerging economies, such as Brazil, are experiencing an upward trend and join the global players. The term LEAN consulting became frequently used in this context and plays a major role in the Brazilian consulting market nowadays. This study develops recommendations for the market entry of management consulting companies into the Brazilian market. The implication of the term Lean in the context of the consulting business and its future potential in Brazil is examined, supported by an evaluation of the target market. The outcome of the theoretical part is then being compared with empirical findings which are conducted via a Delphi Study. The empirial part clearly identifies that the most promising strategy for doing business in Brazil is intensive networking and new ventures should enter the market only with professional support from Brazilian partners who are more familiar with the peculiarities of the market. These and other interesting facts are delivered at the end of the study, providing a guide for new potential consulting businesses that want to enter the Brazilian LEAN market.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Entering the Brazilian Market
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2009
Oldalszám 120
EAN 9783836682732
ISBN 3836682737
Libristo kód 01787590
Súly 222
Méretek 178 x 254 x 6
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása