Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Entertainment Public Relations

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Entertainment Public Relations Carol Ames
Libristo kód: 14113142
Kiadó Peter Lang Publishing Inc, augusztus 2016
Every show needs an audience. How do we find them? How do we reach them? How do we motivate them to... Teljes leírás
? points 199 b
31 287 Ft
Beszállítói készleten Küldés 15-20 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Journey to a Better Way John Bailey / Kemény kötésű
common.buy 13 496 Ft
ANNIE DEANE: A WAYSIDE WEED A F. SLADE / Kemény kötésű
common.buy 15 234 Ft
El clavo Eugenio F. Granell / Puha kötésű
common.buy 4 254 Ft
Aligning Organizations Through Measurement Victor Basili / Puha kötésű
common.buy 21 528 Ft
I've Got the No-Skateboard Blues Anita Yasuda / Kemény kötésű
common.buy 8 770 Ft
Kurschatten Gisa Pauly / Puha kötésű
common.buy 4 395 Ft

Every show needs an audience. How do we find them? How do we reach them? How do we motivate them to buy tickets? This informative book provides an essential look at the public relations strategies, tactics, and tools that have put Hollywood entertainment at the center of global popular culture. It uniquely focuses on the public relations cycle in each segment of the entertainment industry. PR cycles connect strategy to benchmarks in product development, production, and distribution, as well as to seasons and industry events. Chapters focus on the basics and challenges of successful public relations for: blockbuster movies; independent films; network, syndicated, and streaming television; personal publicity and celebrity representation; award events; music; video games; sports; and tourism. Also discussed are charity tie-ins, public service campaigns, and corporate public relations, as well as the use of digital and social media for two-way conversations with audiences. Sidebars give examples and instructions for writing effective entertainment media releases, media alerts, press statements, pitches, PSAs, social media postings, and campaign proposals. Other sidebars analyze the ways industry organizations use events such as the Academy Awards and the Super Bowl to build public awareness and place their industries at the center of popular culture. This book is a valuable resource for those who already know the basic strategies, tactics, and tools of PR and for those who want to learn them in the context of the rapidly changing field of entertainment and tourism marketing.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Entertainment Public Relations
Szerző Carol Ames
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2016
Oldalszám 316
EAN 9781433130540
ISBN 1433130548
Libristo kód 14113142
Súly 482
Méretek 231 x 150 x 22
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása