Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Essentials of Marketing Communications

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Essentials of Marketing Communications Chris Fill
Libristo kód: 04359407
Kiadó PEARSON Education Limited, május 2011
Essentials of Marketing Communications offers a concise and student-friendly introduction to the pri... Teljes leírás
? points 227 b
35 651 Ft
50 % esély Keressük az egész világon Mikor kapom meg a terméket?

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Phaedrus Plato / Puha kötésű
common.buy 4 129 Ft
toplistás hamarosan
Marketing Strategy and Competitive Positioning Graham Hooley / Puha kötésű
common.buy 38 098 Ft
Digital Marketing Dave Chaffey / Puha kötésű
common.buy 38 113 Ft
Marketing Communications Patrick De Pelsmacker / Puha kötésű
common.buy 35 054 Ft
Lungeing the Rider for a Perfect Linda Benedik / Puha kötésű
common.buy 9 212 Ft
Marketing: An Introduction, European Edition Philip Kotler / Puha kötésű
common.buy 40 564 Ft
hamarosan
Marketing Communications Chris Fill / Puha kötésű
common.buy 34 441 Ft
Economic History of Puerto Rico James L. Dietz / Puha kötésű
common.buy 29 735 Ft
Psychiatric Disorders Paul C. McCabe / Puha kötésű
common.buy 18 906 Ft
Livre de coloriage Animaux de Noel 1, 2 & 3 Nick Snels / Puha kötésű
common.buy 8 946 Ft
Moon over Dryden PATRICIA SC JAMESON / Puha kötésű
common.buy 6 434 Ft
Sensory Parenting from Newborns to Toddlers Britt Collins / Puha kötésű
common.buy 6 685 Ft
Four Centuries of Southern Indians Charles M. Hudson / Puha kötésű
common.buy 13 210 Ft
Birds in Relation to a Grasshopper Outbreak in California, Volume 11 Harold Child Bryant / Kemény kötésű
common.buy 16 821 Ft

Essentials of Marketing Communications offers a concise and student-friendly introduction to the principles and theories of marketing communications. Written in a lively and engaging style, the book provides you with a coherent and consistent text, blending marketing communications principles and theory with practice. Divided into three parts, the book considers the strategic issues associated with managing marketing communications activities before moving on to look at branding, budgeting and evaluation issues and concluding with chapters on stakeholders, international marketing communications, and the operations and personnel involved in the industry. The book is the essential companion for undergraduate and postgraduate students studying Marketing Communications. It is also an invaluable resource for students studying for professional marketing qualifications, most notably those studying courses offered by the Chartered Institute of Marketing.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Essentials of Marketing Communications
Szerző Chris Fill
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2011
Oldalszám 440
EAN 9780273738442
ISBN 0273738445
Libristo kód 04359407
Súly 1036
Méretek 195 x 265 x 17
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása