Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Ethical and Social Marketing in Asia

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Ethical and Social Marketing in Asia Bang Nguyen
Libristo kód: 07179068
Kiadó Elsevier Science & Technology, február 2015
There is a growing interest in firms’ adoption of ethical and social marketing approaches among ac... Teljes leírás
? points 430 b
67 456 Ft
Beszállítói készleten Küldés 15-20 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


There is a growing interest in firms’ adoption of ethical and social marketing approaches among academics and practitioners alike. Ethical Marketing is the application of ethics into the marketing process, and Social Marketing is a concept that seeks to influence a target audience for the greater social good. Ethical and Social Marketing in Asia examines this so-far unexplored area, investigating why differing cultures and consumption behaviours require different emphasis in different markets. The diversity of the Asian countries provides a perplexing environment to the development and management of ethical and social marketing. The belief that bottom line profits is enough for a company, is often not favourably viewed by Asian countries emphasising collective, social and long term benefits for the people and country. Due to these interesting characteristics and complexities, the study of ethical and social marketing in Asia is a timely topic. The first chapters introduce Ethical Marketing in Asia, followed by case studies of how the approach is used across 14 diverse economies, geographically based on �clusters’; North East, (China, Taiwan, Japan, South Korea), South East (Singapore, Malaysia, Thailand, Vietnam, Cambodia, the Philippines, Indonesia) and South Asia (India, Pakistan, Bangladesh). The second part discusses Social Marketing using the same sequence of regions and economies and the third part explores the unique link to Fairness Management in Asia, followed by a conclusion. explores the nature of ethical and social marketing from an Asian perspectivediscusses current ethical and social marketing researches and practices in different areas, industries, commercial and non-commercial sectorsserves as an invaluable resource for marketing academics and practitioners requiring more than anecdotal evidence of different ethical and social marketing applicationscompares and contrasts unethical situations covering important aspects related to ethics, society and fairnessincludes an interesting mix of theory, research findings and practices

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Ethical and Social Marketing in Asia
Szerző Bang Nguyen
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Kemény kötésű
Kiadás éve 2015
Oldalszám 342
EAN 9780081000977
ISBN 0081000979
Libristo kód 07179068
Súly 630
Méretek 152 x 229 x 19
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása