Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Exploring EFL Reading Instruction in High School Classrooms in Korea

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Exploring EFL Reading Instruction in High School Classrooms in Korea Hyeon Oak
Libristo kód: 06832203
Kiadó VDM Verlag, október 2010
Despite the prevalence and longevity of the Grammar Translation Method (GTM) in EFL contexts, there... Teljes leírás
? points 219 b
34 502 Ft
Beszállítói készleten Küldés 15-20 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


SEASONS OP 37BIS PETER I TCHAIKOVSKY / Puha kötésű
common.buy 6 116 Ft
Undershoot Reduction Method Ferry Hadary / Puha kötésű
common.buy 19 486 Ft
Walk in the Light While Ye Have Light Count Leo Nikolayevich Tolstoy / Puha kötésű
common.buy 4 968 Ft
Guiding Children's Behavior Janet Andron Hoffman / Puha kötésű
common.buy 14 482 Ft
Voluntary Sector Organizations and the State Rachel Laforest / Puha kötésű
common.buy 16 289 Ft

Despite the prevalence and longevity of the Grammar Translation Method (GTM) in EFL contexts, there exists little empirical research on it. This study explores how the method is used by Korean high school teachers in EFL reading instruction, and specifically, why this method is used. To characterize GTM, the lessons of 22 teachers in the process of covering the reading text were observed, and analyzed. It was noted that while translating the text, some teachers reviewed a considerable number of words and phrases, in addition to points of grammar. Further, since all teachers conducted their lessons in a teacher-fronted manner, it was concluded that GTM has four dimensions: G (grammar), V (vocabulary), T (translation), and M (teacher- fronted manner of instruction). Interviews conducted with teachers identified a range of themes that explain three (G, T, and M) of the four dimensions of GTM. This study should be useful to anyone interested in understanding what is happening in the secondary level EFL classrooms. It will also help to enhance the reflection of non-native language teachers using GTM in their EFL reading instruction.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Exploring EFL Reading Instruction in High School Classrooms in Korea
Szerző Hyeon Oak
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2010
Oldalszám 268
EAN 9783639246209
ISBN 3639246209
Libristo kód 06832203
Kiadó VDM Verlag
Súly 395
Méretek 152 x 229 x 15
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása