Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Exploring the Effect of Imagery and Categorisation on Belief in Animal Mind

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Exploring the Effect of Imagery and Categorisation on Belief in Animal Mind Emmeline Cambridge
Libristo kód: 15792648
Kiadó Anchor Academic Publishing, február 2017
Following the horse meat scandal of 2012 the concept of the meat paradox was created: engaging in th... Teljes leírás
? points 156 b
25 067 Ft -2 %
24 565 Ft
Beszállítói készleten Küldés 15-20 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Aus fruherer Zeit Ruge Arnold Ruge / Puha kötésű
common.buy 15 267 Ft
Dusty Diamonds Cut and Polished Robert Michael Ballantyne / Puha kötésű
common.buy 16 778 Ft
L'Abbaye de Fontaine-Daniel GROSSE-DUPERON-A / Puha kötésű
common.buy 13 526 Ft
I'll Meet You at Three Forks David G. Bishop / Puha kötésű
common.buy 10 113 Ft
Handbuch der Kinderkrankheiten Carl Christian Jacob Gerhardt / Puha kötésű
common.buy 17 014 Ft

Following the horse meat scandal of 2012 the concept of the meat paradox was created: engaging in the consumption of meat whilst simultaneously disliking hurting animals. The theory of cognitive dissonance suggests that farm animals are denied mind in order to relieve negative feelings associated with eating animals. The present study explores the hypothesis that animals will be attributed mind based on their category. The effect of the presentation of the respective animal (e.g. text/image) on the attribution of animal mind is also tested, as well as association between mind attitudes toward animals. 69 participants recruited using the Hanover social research website and University of Worcester research scheme completed this study. Participants completed a demographic questionnaire followed by the "attitudes towards animals scale" (ATAS) and an animal mental capacity rating task in either the control (text) or experimental condition (image) conditions. The animals formed a number of categories, including food and companion animals.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Exploring the Effect of Imagery and Categorisation on Belief in Animal Mind
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2017
Oldalszám 56
EAN 9783954894116
ISBN 3954894114
Libristo kód 15792648
Súly 77
Méretek 148 x 210 x 3
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása