Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Exploring the Mathematical Education of Teachers Using TEDS-M Data

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Exploring the Mathematical Education of Teachers Using TEDS-M Data Maria Teresa Tatto
Libristo kód: 19381913
Kiadó Springer International Publishing AG, augusztus 2018
This book uses the publicly available TEDS-M data to answer such questions as: How does teacher educ... Teljes leírás
? points 304 b
47 656 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 13-16 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Doppler Erlend Loe / Puha kötésű
common.buy 3 717 Ft
Protocols in the Classroom David Allen / Puha kötésű
common.buy 15 862 Ft
One Against the World Saunders John Saunders / Puha kötésű
common.buy 13 963 Ft
Nucleic Acid and Peptide Aptamers Günter Mayer / Kemény kötésű
common.buy 62 719 Ft
Girl Who Wanted a Pumpkin Bridget Biggins / Puha kötésű
common.buy 38 489 Ft

This book uses the publicly available TEDS-M data to answer such questions as: How does teacher education contribute to the learning outcomes of future teachers? Are there programs that are more successful than others in helping teachers learn to teach mathematics? How does the local and national policy environment contribute to teacher education outcomes? It invites readers to explore these questions across a large number of international settings. The importance of preparing future mathematics teachers has become a priority across many nations. Across the globe nations have allocated resources and expertise to this endeavour. Yet in spite of the importance accorded to teacher education not much is known about different approaches to preparing knowledgeable teachers and whether these approaches do in fact achieve their purpose. The Mathematics Teacher Education and Development Study (TEDS-M) is the first, and to date the only, cross-national study using scientific and representative samples to provide empirical data on the knowledge that future mathematics teachers of primary and secondary school acquire in their teacher education programs. The study addresses the central importance of teacher knowledge in learning to teach mathematics by examining variation in the nature and influence of teacher education programs within and across countries. The study collected data on teacher education programs structure, curriculum and opportunities to learn, on teacher educators' characteristics and beliefs, and on future mathematics teachers' individual characteristics, beliefs, and mathematics and pedagogical knowledge across 17 countries providing a unique opportunity to explore enduring questions in the field.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Exploring the Mathematical Education of Teachers Using TEDS-M Data
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Kemény kötésű
Kiadás éve 2018
Oldalszám 579
EAN 9783319921433
ISBN 3319921436
Libristo kód 19381913
Súly 1063
Méretek 155 x 235 x 39
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása