Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Exploring the Professional Identity of Management Consultants

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Exploring the Professional Identity of Management Consultants Anthony F. Buono
Libristo kód: 08824061
Kiadó Information Age Publishing, február 2013
The volume is based on the presentations and discussions from the Fifth European Conference on Manag... Teljes leírás
? points 293 b
45 973 Ft
Beszállítói készleten Küldés 15-20 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Making Moral Decisions Louis O. Kattsoff / Puha kötésű
common.buy 24 164 Ft
You're a Business Owner, Not a Dummy! Michael Mintz / Puha kötésű
common.buy 4 817 Ft
Aleta Melecio A Valdez / Kemény kötésű
common.buy 8 252 Ft
Rink Billy Georgette / Kemény kötésű
common.buy 14 139 Ft
Looking Up Beth Moore / Kemény kötésű
common.buy 7 971 Ft
Robber That Returned Rhonda Davis-Williams / Puha kötésű
common.buy 7 062 Ft
Baby Blues Brenda Nichols / Kemény kötésű
common.buy 13 697 Ft
Horsefeathers, Chaos, and Tragedy Baldy Whitepen / Kemény kötésű
common.buy 8 910 Ft
10 tips on herbs, spirituality and food as medicine Doris Richardson-Edsell / Puha kötésű
common.buy 4 345 Ft
Faery Lands Forlorn Dave Duncan / Puha kötésű
common.buy 7 846 Ft

The volume is based on the presentations and discussions from the Fifth European Conference on Management Consulting sponsored by the Management Consulting Division of the Academy of Management, which took place June, 2011 at Vrije Universiteit in Amsterdam, the Netherlands. The conference theme - Exploring the Professional Identity of Management Consultants - attempted to capture the highly ambiguous social status of this young and emerging profession. Management consulting does not have professional standards or accreditation criteria like those found in medicine or law, there are low barriers to entry, and a broad range of tasks are undertaken in the name of consulting. As a result, a crucial aspect of what constitutes such a loosely defined profession is the identity of its members. The professional identity of management consultants is continuously developing through the interplay of how consultants are seen and valued by clients as well as in the larger society, and how consultancy firms and consultants identify and position themselves. This theme includes a variety of topics, ranging from the interaction between consultants and their clients, consultant rhetoric and self-presentation, and the plethora of books, media and public discourse on consulting, to human resource policies and practices, knowledge development activities of consultancy firms, career and life stories of consultants and consultancies, and consulting associations, accreditation bodies, and education programs. All of these factors contribute, either directly or indirectly, to identity construction in the field of management consulting.

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása