Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Factors Influence Post-adoption Behaviour of Online Securities Trading

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Factors Influence Post-adoption Behaviour of Online Securities Trading Anthony Yeong
Libristo kód: 06828889
Kiadó VDM Verlag Dr. Müller, november 2008
This research aims to establish the important dimension of pre-adoption factors influence on the co... Teljes leírás
? points 198 b
32 788 Ft -4 %
31 154 Ft
Kiadói készleten rendelésre Küldés 3-5 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


General Relativity / Puha kötésű
common.buy 105 267 Ft
EU, NATO and the Integration of Europe Frank Schimmelfennig / Puha kötésű
common.buy 18 117 Ft
Rose Mervyn, of Whitelake Anne Beale / Puha kötésű
common.buy 9 151 Ft
Saudi Arabia and the Illusion of Security J.E. Peterson / Kemény kötésű
common.buy 92 124 Ft
Everyman Today Call Rome Charles A. Coulombe / Puha kötésű
common.buy 6 937 Ft
Free Radicals / Kemény kötésű
common.buy 88 172 Ft
Hirviö Thea Lake / Kemény kötésű
common.buy 15 001 Ft
Game Plan for Disaster Clark R. Mollenhoff / Puha kötésű
common.buy 9 544 Ft
Every Single Man's Battle Fred Stoeker / Puha kötésű
common.buy 6 041 Ft
How Libraries and Librarians Help Marian Bouch Hinton / Kemény kötésű
common.buy 22 063 Ft
Natural Disaster 2222 Mike Stevenson Fleury / Puha kötésű
common.buy 3 584 Ft
Gender Handbook for Western Man ELDER GEORGE / Puha kötésű
common.buy 10 203 Ft

This research aims to establish the important dimension of pre-adoption factors influence on the consequences, or post-adoption usage behaviour, of online securities trading by the retail investors in Singapore. While several studies have been conducted by researchers on the factors that lead people to adopt new innovations, few have actually explored the consequences of the innovations or post-adoption usage behaviour. Therefore, this research fills the gap in the diffusion and adoption studies. The researcher aimed to address the following three research issues in this study: RI1) What pre-adoption variables in the Diffusion of Innovations model affect the post-adoption usage behaviour of retail investors using online securities trading? RI2) Does Perceived usefulness affect the post- adoption usage behaviour of the retail investors using online securities trading? RI3) Will Consumer loyalty affect the post- adoption usage behaviour of retail investors using online securities trading?

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Factors Influence Post-adoption Behaviour of Online Securities Trading
Szerző Anthony Yeong
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2009
Oldalszám 280
EAN 9783639209525
Libristo kód 06828889
Súly 433
Méretek 150 x 220 x 17
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása