Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Fashion and the Consumer

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Fashion and the Consumer Kim KP Johnson
Libristo kód: 01255746
Kiadó Bloomsbury Publishing, október 2010
This text introduces important concepts related to the consumption of fashion and clothing to beginn... Teljes leírás
? points 457 b
71 725 Ft
Beszállítói készleten Küldés 15-20 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


The Horse and His Boy Staples Clive Lewis / Puha kötésű
common.buy 3 265 Ft
Grail Bearer Estelle Isaacson / Puha kötésű
common.buy 8 504 Ft
Generations and Politics M. Kent Jennings / Kemény kötésű
common.buy 86 115 Ft
Projects Inspired by Architecture Rebecca Carnihan / Puha kötésű
common.buy 21 748 Ft
Combinatorial Species and Tree-like Structures F. Bergeron / Kemény kötésű
common.buy 94 980 Ft
Amazing Automata -- Pirates! Ltd. Design Eye Publishing / Kemény kötésű
common.buy 5 148 Ft
Haemostatic Failure in Liver Disease P. Fondu / Kemény kötésű
common.buy 73 292 Ft

This text introduces important concepts related to the consumption of fashion and clothing to beginning students. Designed to support teaching and learning, this book looks at the cultural and economic significance of the global fashion industry. Beginning with an historical overview of fashion consumption, the book then provides an analysis of both rational normative consumer decision-making as well as hedonic and alternative consumption patterns. It concludes with a look at ethical decision-making and social responsibility concerning design, production, and consumption. Each chapter contains definitions of the key concepts, overviews of the relevant theories, case studies, summary sections, a listing of key terms, questions for discussion, and assignments for class use. Combining insights and perspectives from a wide range of disciplinary approaches, including fashion, cultural studies, sociology, and business, this book will be of interest to students on a variety of courses studying consumer behavior.

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása