Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Film-induced tourism

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Film-induced tourism Erik Sellgren
Libristo kód: 07088186
Kiadó LAP Lambert Academic Publishing, november 2010
The majority of films today are not produced with the intent to lure people to visit certain destina... Teljes leírás
? points 117 b
20 333 Ft -9 %
18 368 Ft
Beszállítói készleten Küldés 9-11 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Film Tourism in Asia Sangkyun Kim / Puha kötésű
common.buy 86 305 Ft
Europe as the Would-be World Power Giandomenico Majone / Kemény kötésű
common.buy 52 271 Ft
Foundations of Rock Walter Everett / Kemény kötésű
common.buy 41 156 Ft
Nasal Cavity and Paranasal Sinuses Joao A.C. Navarro / Puha kötésű
common.buy 38 624 Ft
Foucault on Leadership Nathan W. Harter / Kemény kötésű
common.buy 96 538 Ft
Evolution & Creation Svend Andersen / Puha kötésű
common.buy 8 396 Ft
Essays on Parasitism Sergey Be'er / Puha kötésű
common.buy 39 017 Ft
Queen Victoria Lytton Strachey / Puha kötésű
common.buy 22 078 Ft
Earthquake Survival Leader's Guide Marian K. Prokop / Puha kötésű
common.buy 13 868 Ft

The majority of films today are not produced with the intent to lure people to visit certain destinations. However, in a sense a destination in a film can be seen as a form of product placement that consumers are willing to spend money on to experience. People can, from their TV sofa or cinema chair, gaze upon places, people, stories and other depictions of attributes that a film consists of. When an attribute stands out it can be powerful enough to create a pulling power for the viewers to travel to the film location and see or experience it in reality. This phenomenon has been referred to as film-induced tourism and is still a relatively unexplored area containing many research gaps. This book attempts to fill some of those gaps and find connections between them in order to better understand the occurring processes within film-induced tourism. Destination images, travel motivation, authenticity and travel behaviour in a film tourism context are discussed and analysed. This book should be of interest for professionals in tourism, destination marketing, advertising and branding as well as governmental organs interested in ways to promote cities and countries.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Film-induced tourism
Szerző Erik Sellgren
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2011
Oldalszám 92
EAN 9783845409498
Libristo kód 07088186
Súly 139
Méretek 150 x 220 x 5
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása