Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Foreign Languages in Advertising

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Foreign Languages in Advertising Jos Hornikx
Libristo kód: 24520127
Kiadó Springer Nature Switzerland AG, január 2020
This book presents a comprehensive account of the use and effects of foreign languages in advertisin... Teljes leírás
? points 277 b
43 386 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 13-16 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Weisskopfseeadler (Puzzle) Antje Lindert-Rottke / Játék
common.buy 11 989 Ft
Bridge to Spirit / Puha kötésű
common.buy 7 358 Ft
Der Kampf um die Schule Jürgen Bona Meyer Puha kötésű
common.buy 5 384 Ft
Holy Man: Angel walk amongst us Mike Davis / Puha kötésű
common.buy 7 358 Ft
hamarosan
Narrators and Narrations Ayatollah Ja'far Subhani / Puha kötésű
common.buy 8 207 Ft

This book presents a comprehensive account of the use and effects of foreign languages in advertising. Based on consumer culture positioning strategies in marketing, three language strategies are presented: foreign language display to express foreignness, English to highlight globalness, and local language to appeal to ethnicity (for instance, Spanish for Hispanics in the USA). The book takes a multidisciplinary approach, integrating insights from both marketing and linguistics, presenting both theoretical perspectives (e.g., Communication Accommodation Theory, Conceptual Feature Model, Country-of-origin effect, Markedness Model, Revised Hierarchical Model) and empirical evidence from content analyses and experimental studies. The authors demonstrate that three concepts are key to understanding foreign languages in advertising: language attitudes, language-product congruence, and comprehension. The book will appeal to students and researchers in the fields of sociolinguistics, applied linguistics, psycholinguistics, marketing and advertising.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Foreign Languages in Advertising
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Kemény kötésű
Kiadás éve 2020
Oldalszám 253
EAN 9783030316907
Libristo kód 24520127
Súly 488
Méretek 148 x 210 x 19
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása