Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Kedves Vásárlóink! Szeretnénk felhívni szíves figyelmüket, hogy telefonos ügyfélszolgálatunk a mai napon korlátozottan működik: 08.00-10.00 között valamint 12.00-14.00 között. Elérhetnek minket e-mailben is az [email protected] e-mail címen. Megértésüket köszönjük.

Foreign market entry and culture

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Foreign market entry and culture Thomas Wagner
Libristo kód: 01623158
Kiadó Grin Verlag, július 2009
Seminar paper from the year 2008 in the subject Business economics - Miscellaneous, grade: 1,3, Univ... Teljes leírás
? points 46 b
8 052 Ft -9 %
7 264 Ft
Beszállítói készleten Küldés 9-11 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Duane Michals Renaud Camus / Puha kötésű
common.buy 7 707 Ft
Friday Night Dinners Bonnie Stern / Puha kötésű
common.buy 8 381 Ft
Der Träumer, 5 Audio-CD Andrea Hirata / Audio CD
common.buy 7 782 Ft
Annotated Luther Euan Cameron / Kemény kötésű
common.buy 15 474 Ft

Seminar paper from the year 2008 in the subject Business economics - Miscellaneous, grade: 1,3, University of Aarhus, course: Culture and International Business, language: English, abstract: Going abroad is nowadays much more easy due to the continuous globalization process with lower transportation costs and immediate information exchange. Especially during the last decades firms have increasingly committed themselves to global markets in order to exploit cost advantages through lower labour costs or in order to follow the demand for their products (Barkema et al. 1996:164). A firm seeking to perform in a foreign market by establishing a business function (e.g. production management, distribution) has to choose the best mode of entry which is very relevant for the success of foreign operations and therefor an important issue. But foreign market entry does not come along without any costs especialy in cultural distant countries. The impact of differences in national culture, measured as cultural distance between the home country of Multinational Enterprises (MNEs) and the country of operation is a very important issue and therefor worth to examine.The main questions the paper tries to answer is: In which ways does culture matter in the internationalization process of a firm? How does culture affect the choice of market entry and which problems arise due to cultural differneces? Which impediments regarding culture have firms to deal with when going to China?

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Foreign market entry and culture
Szerző Thomas Wagner
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2009
Oldalszám 28
EAN 9783640384167
ISBN 3640384164
Libristo kód 01623158
Kiadó Grin Verlag
Súly 45
Méretek 140 x 216 x 2
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása