Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Fünf Elemente Marketing

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Fünf Elemente Marketing Anja Scheske
Libristo kód: 06812879
Kiadó VDM Verlag Dr. Müller, november 2007
Die zunehmende Vielfalt an Handlungsoptionen im Marketing bedeutet für Unternehmer, Manager, Marketi... Teljes leírás
? points 149 b
24 611 Ft -4 %
23 382 Ft
Kiadói készleten rendelésre Küldés 3-5 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Hydrocracking Science and Technology A. J. Gruia / Kemény kötésű
common.buy 161 062 Ft
Easy Pickings / Puha kötésű
common.buy 11 683 Ft
Study of Time II J. T. Fraser / Puha kötésű
common.buy 24 218 Ft
Comparing and Classifying Legislatures David Arter / Puha kötésű
common.buy 26 372 Ft
Sociology for Pharmacists Geoffrey Harding / Puha kötésű
common.buy 42 053 Ft
Tourism in South America Guilherme Santana / Puha kötésű
common.buy 10 269 Ft
Towards a Clean Combustion of LCV gas Belkacem Adouane / Puha kötésű
common.buy 25 914 Ft
Life of Napoleon Buonaparte Sir Walter Scott / Puha kötésű
common.buy 11 024 Ft
Wagner Barry Millington / Puha kötésű
common.buy 18 429 Ft
Day Trips (R) from Philadelphia Renee Pires / Puha kötésű
common.buy 5 522 Ft
Allgemeinmedizin Und Recht Peter Hamann / Puha kötésű
common.buy 26 357 Ft

Die zunehmende Vielfalt an Handlungsoptionen im Marketing bedeutet für Unternehmer, Manager, Marketing- und Werbeverantwortliche ständige Orientierungssuche: Welche Strategien sind richtig? Welche Methoden versprechen den meisten Erfolg?§Die Autorin schlägt ein neues plausibles Marketing-Modell vor, das auf der uralten chinesisch-daoistischen Natursicht und der daraus entwickelten 5-Elemente-Lehre beruht: Marketing als Wirkungsgeflecht der Elemente KUNDE, ANBIETER, PRODUKT, MARKE und MARKT.§Zahlreiche Fallbeispiele illustrieren die Beschreibung der Kommunikation zwischen den Elementen und verdeutlichen: Kommunikation sorgt für Sinn und Werte. Diese sind oft widersprüchlich. Jede Wirkung hat eine Gegenwirkung. Die Chancen in der Komplexität werden aber erkennbar, wenn man das monokausale Prinzip von Ursache und Wirkung überwindet.§Fernöstliches Denken und westliche Wirtschaftsethik sind im Marketing vereinbar. Verantwortliches Marketing kann von buddhistischem und daoistischem Denken Impulse erhalten: Achtsamkeit üben, Marketing beobachten, verstehen, machen - auf dem Weg zu nachhaltigem Marketing, das heute die Voraussetzungen der Erfolge von morgen sichert.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Fünf Elemente Marketing
Szerző Anja Scheske
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2008
Oldalszám 152
EAN 9783639031737
ISBN 3639031733
Libristo kód 06812879
Súly 243
Méretek 150 x 220 x 9
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása