Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Gamification to Drive Decision-Making in Tourism

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Gamification to Drive Decision-Making in Tourism Francesco Terragni
Libristo kód: 15200155
Kiadó Scholars Press, november 2015
Making decisions can be highly time consuming and often causes uncertainty in the decision maker. In... Teljes leírás
? points 142 b
24 745 Ft -9 %
22 346 Ft
Beszállítói készleten Küldés 9-11 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Making decisions can be highly time consuming and often causes uncertainty in the decision maker. In the field tourism this is even more difficult because of the intangible nature of the product and the complex set of interactions between the industry players. Gamification is an technique that online companies have massively started to use in order to drive the decisions that tourists make before, during, and after the consumption of a service. This script breaks down the decision making process into separate phases and describes with concrete examples the best methods to influence buyers at every stage.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Gamification to Drive Decision-Making in Tourism
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2016
Oldalszám 100
EAN 9783659843907
Libristo kód 15200155
Súly 168
Méretek 150 x 220 x 6
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása