Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Gender Stereotyping in U.S. Print Advertisements

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Gender Stereotyping in U.S. Print Advertisements Sarah Hochst
Libristo kód: 18095902
Kiadó Studylab, szeptember 2017
In contemporary society advertising is everywhere. Advertisement is always with us, no matter where... Teljes leírás
? points 171 b
27 334 Ft -2 %
26 786 Ft
Beszállítói készleten Küldés 15-20 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Kleiner sauberer Krieg Elvira Dones / Puha kötésű
common.buy 7 409 Ft
Transmedia Television Elizabeth Evans / Puha kötésű
common.buy 28 042 Ft
Iranian Migrations Before History Anne Scott Dill Maunder / Puha kötésű
common.buy 3 405 Ft
Memoir of Rev. Thomas Henry MRS P. A. HENRY / Puha kötésű
common.buy 9 367 Ft

In contemporary society advertising is everywhere. Advertisement is always with us, no matter where we are. Although we are aware of the constant bombarding by advertisement everywhere we go, we hardly recognize the influence that it has on us. Thereby, advertising has a great influence on us as individuals and on the society as a whole. Through the media, we make sense of our cultural identities, gender and sexuality. The central goal of this book is to examine the development of presentations of gender stereotypes in print advertisements over a time period of 40 years via content analysis of a sample of magazine advertisements. The key questions are: How do U.S. print advertisements construct gender stereotypes? How did these stereotypes develop and do they have an influence on the consumer and the U.S. culture? Content analysis has been proven in decades of research on gender stereotyping as it relates to mass media and because this is an appropriate method to not only focus on images, but also on verbal messages. Magazines present an especially enduring, popular medium, thus this study focuses on gender stereotypes in print advertisements of magazines. More specifically it focuses on the magazines Cosmopolitan and Esquire due to the varying target audiences, and because they might be a potential indicator of U.S. magazine advertising in general. To further limit the object of investigation this study concentrates on beauty product advertisements.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Gender Stereotyping in U.S. Print Advertisements
Szerző Sarah Hochst
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2017
Oldalszám 108
EAN 9783960951032
ISBN 3960951035
Libristo kód 18095902
Kiadó Studylab
Súly 150
Méretek 148 x 210 x 7
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása