Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Global vs. Local Marketing. An Analysis of the Usefulness for Global Companies

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Global vs. Local Marketing. An Analysis of the Usefulness for Global Companies Valea Adams
Libristo kód: 15844021
Kiadó Grin Publishing, február 2017
Seminar paper from the year 2016 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communicat... Teljes leírás
? points 91 b
14 656 Ft -2 %
14 357 Ft
Beszállítói készleten Küldés 15-20 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Battle Beyond Earth NICK S. THOMAS / Puha kötésű
common.buy 7 203 Ft
Erfolgsfaktoren im Lebensmitteleinzelhandel Alexander Beck / Puha kötésű
common.buy 19 043 Ft

Seminar paper from the year 2016 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, Social Media, grade: 1,0, The FOM University of Applied Sciences, Hamburg, language: English, abstract: This seminar paper evaluates the dimensions of standardized global marketing and local marketing for global companies by starting with a short insight into globalization and global firms in general, followed by an illustration of the global-local dilemma, that forces a decision on the choice between selling the same product across all boundaries and the implementation of local marketing strategies in order to respond to regional differences. The term paper continues with an explanation of local and standardized global marketing, exemplified by the global players McDonald's and Apple and concludes with a comparison of both approaches. The debate on standardization and adaptation in marketing has sparked a debate for decades. Dating back to Levitt, who is one of the leading advocates of the standardization approach in marketing, many other researchers followed Levitt's argument about the homogenization of consumer markets. However, critics of this thesis argue, that just a just a few products can be easily standardized in a global manner. Kotler argues that national marketing can't be simply extended to an international level as consumer behavior significantly varies depending on the country. Today, virtually every major company is forced to compete in the global market. And global marketers need to navigate through diverse cultures that go along with unpredicted rules and differences. Companies that are taking their business global and aim to successfully sell their products and services in foreign markets face many challenges. The most challenging decision in this progress is the degree of standardization or adaptation in the firm's operations. Many companies have understood the importance of global activities.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Global vs. Local Marketing. An Analysis of the Usefulness for Global Companies
Szerző Valea Adams
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2017
Oldalszám 24
EAN 9783668373945
ISBN 3668373949
Libristo kód 15844021
Súly 45
Méretek 148 x 210 x 3
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása