Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Kedves Vásárlóink! Szeretnénk felhívni szíves figyelmüket, hogy telefonos ügyfélszolgálatunk a mai napon korlátozottan működik: 08.00-10.00 között valamint 12.00-14.00 között. Elérhetnek minket e-mailben is az [email protected] e-mail címen. Megértésüket köszönjük.

Henry James and the Culture of Consumption

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Henry James and the Culture of Consumption Miranda El-Rayess
Libristo kód: 02050980
Kiadó Cambridge University Press, június 2014
This book explores Henry James's imaginative engagements with the burgeoning consumer culture of the... Teljes leírás
? points 233 b
43 026 Ft -14 %
36 576 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
King Of Shadows Susan Cooper / Puha kötésű
common.buy 4 183 Ft
Headstart: Workbook Liz Soars / Puha kötésű
common.buy 10 521 Ft
In the House of the Interpreter Ngugi Wa Thiongo / Puha kötésű
common.buy 5 064 Ft
Communist Party of Germany Lives and Fights New York Workers Library Publisher / Kemény kötésű
common.buy 13 682 Ft
Aircraft Digital Electronic and Computer Systems Mike Tooley / Puha kötésű
common.buy 56 409 Ft
Just Mary Mary Orourke / Puha kötésű
common.buy 5 960 Ft
Whistleblower, Soldier, Spy Tom Clonan / Puha kötésű
common.buy 4 576 Ft
Ecumenism and History: Studies in Honor of John H. Y. Briggs Georges Lemopoulos / Puha kötésű
common.buy 20 618 Ft
George Washington Carver: Planting Ideas Jennifer Kroll / Puha kötésű
common.buy 4 339 Ft
Precision Landmark Location for Machine Vision and Photogrammetry José A. Gutierrez / Kemény kötésű
common.buy 47 761 Ft
Measure for Measure William Shakespeare / Puha kötésű
common.buy 1 495 Ft

This book explores Henry James's imaginative engagements with the burgeoning consumer culture of the late nineteenth and early twentieth centuries, focusing on his hitherto neglected fascination with shops and the shopping experience. Examining a wide range of the author's fiction and non-fiction in the context of developments such as the rise of the department store, the growing public presence of women shoppers and shop workers, and the increasing sophistication of commodity display and advertising, the book argues that consumer desire constitutes an integral part of James's understanding of modern subjectivity. It also demonstrates that the structures and strategies of commodity culture are deeply embedded in his style, his aesthetic and his conception of authorship. The study offers new readings of familiar and less familiar texts, and includes a wealth of original historical documentation that has been gleaned from contemporary newspapers, periodicals, advertising manuals, sales catalogues and guidebooks.

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása