Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Hotel's Service Standard: Reputation and Relationship Orientation

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Hotel's Service Standard: Reputation and Relationship Orientation Shahzor Jalbani
Libristo kód: 16240437
Kiadó LAP Lambert Academic Publishing, november 2016
Competition in the hotel industry is high and it puts stress on top management to adopt different st... Teljes leírás
? points 86 b
14 954 Ft -9 %
13 511 Ft
Beszállítói készleten Küldés 9-11 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Guide to Stag Beetles of Australia George Hangay / Puha kötésű
common.buy 16 882 Ft
Glück. The New World Book of Happiness Leo Bormans / Puha kötésű
common.buy 8 378 Ft
Pregnancy Prayers Mandy Rose-Chambers / Puha kötésű
common.buy 4 330 Ft
Completely Whole Paulette Harper / Puha kötésű
common.buy 5 475 Ft
Drei Rosen für die Ewigkeit Die Flippers / Audio CD
common.buy 5 008 Ft
Market Matthew Watson / Kemény kötésű
common.buy 46 430 Ft
The Battle of Brice's Crossroads Stewart L. Bennett / Kemény kötésű
common.buy 10 417 Ft
A Portrait Maria Callas / Audio CD
common.buy 7 137 Ft

Competition in the hotel industry is high and it puts stress on top management to adopt different strategies to get competitive edge. Therefore, Hotel management is applying best marketing strategies which consist of sending birthday cards and offer discounts for dining and accommodation in order to build long term affiliation with customer and keeping their sales staff busy in doing surveys regarding the satisfaction of customers by continuously receiving their feedback. Many researchers have proved that customer satisfaction is the important goal of the firm. It is one of the most basic and inevitable business element that cannot be avoided in modern times, growing importance of customer satisfaction, customer retention, increase in the customer knowledge, changes in market demand and the competition has shifted concern from transactional marketing to relationship orientation. Resultantly, reputation is built in customers' minds. Customer perception in the form of Reputation helps to reduce financial as well as psychological costs and better understand the specific product or service when customer hear the organization name, it directly affect the perception and mind.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Hotel's Service Standard: Reputation and Relationship Orientation
Szerző Shahzor Jalbani
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2017
Oldalszám 52
EAN 9783330062658
Libristo kód 16240437
Súly 87
Méretek 150 x 220 x 3
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása