Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

How Culture and Technology impact Coca-Cola's Advertising Strategies

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv How Culture and Technology impact Coca-Cola's Advertising Strategies James Omedo
Libristo kód: 06833656
Kiadó VDM Verlag, június 2010
Occasionally, a revolutionary product arrives in the market place that challenges existing normalcy,... Teljes leírás
? points 138 b
21 943 Ft
Beszállítói készleten Küldés 15-20 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Tocqueville Et Guizot Nicolas Seney / Puha kötésű
common.buy 23 107 Ft
Baby's in black Arne Bellstorf / Puha kötésű
common.buy 6 236 Ft
Trade Marks and Brands Lionel BentlyJennifer DavisJane C. Ginsburg / Kemény kötésű
common.buy 68 265 Ft
Approche Contextuelle Du Contr le de la Tuberculose El-C Julio Rakotonirina / Puha kötésű
common.buy 42 251 Ft
Trauma, Dissociation, And Impulse Dyscontrol In Eating Disorders Walter Vandereycken / Kemény kötésű
common.buy 84 696 Ft
Geometric Modeling: Techniques, Applications, Systems and Tools Muhammad Sarfraz / Kemény kötésű
common.buy 74 567 Ft
Transnational Politics in Central America Luis Roniger / Puha kötésű
common.buy 10 323 Ft
Hampshire & The New Forest: A Dog Walker's Guide Vicky Fletcher / Puha kötésű
common.buy 5 169 Ft
Respect for Authority / Puha kötésű
common.buy 30 861 Ft
Local Matters Ariela J. Gross / Puha kötésű
common.buy 14 342 Ft
From Dawn 'Til Midnight D S Edward / Kemény kötésű
common.buy 12 524 Ft
How to Jump and Spin on In-line Skates Jo Ann Schneider Farris / Kemény kötésű
common.buy 9 909 Ft
Dynamiques Des Groupes Arm s En Territoire d'Uvira Alphonse Shukuru Batachoka / Puha kötésű
common.buy 40 882 Ft

Occasionally, a revolutionary product arrives in the market place that challenges existing normalcy, invites curious users, sways those lagging behind and most importantly, presents a new front of opportunities as well as challenges to follow. Such is the case when John S. Pemberton gave us Coca-Cola. This revolutionary product came in the form of a beverage and would become a model product not only for the beverage industry, but also for all brands around the world for many years to come. This book is aimed at exploring, investigating and forming conclusions about the dynasty of Coca-Cola as company/product. Not so much because of its success as a global brand or the way the brand has championed and mastered multi-cultural marketing and product positioning, but more so on Coca-Cola's scientific analysis and response to market culture, technology and trends. This study seeks to reveal how the company has seamlessly responded to every changing condition and executed successful advertising and marketing programs. The success of the brand is due not only to the decisions that come out of the Atlanta offices, but also what comes into those offices from the outside.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés How Culture and Technology impact Coca-Cola's Advertising Strategies
Szerző James Omedo
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2010
Oldalszám 108
EAN 9783639263190
ISBN 3639263197
Libristo kód 06833656
Kiadó VDM Verlag
Súly 168
Méretek 152 x 229 x 7
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása