Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

How the Military-Media Relationship Affects News Coverage and Public Opinion

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv How the Military-Media Relationship Affects News Coverage and Public Opinion David A Burmeister
Libristo kód: 08242076
Kiadó Biblioscholar, november 2012
Throughout history, the military and the media have shared a somewhat strained relationship, and dur... Teljes leírás
? points 150 b
23 619 Ft
Beszállítói készleten Küldés 15-20 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Pat Georges Feldis / Kemény kötésű
common.buy 15 318 Ft
Bird Migration in the Mississippi Valley Wells Woodbridge Cooke / Puha kötésű
common.buy 5 396 Ft
Finding Function in a Dysfunctional Organization Dr R N Givhan / Puha kötésű
common.buy 6 433 Ft
Giant's Chair Marc A Catone / Puha kötésű
common.buy 7 279 Ft
Water Anthony J Covert / Puha kötésű
common.buy 23 619 Ft
Production Focus Baisham Chatterjee / Puha kötésű
common.buy 7 012 Ft
First Book in Physiology and Hygiene Kellogg / Puha kötésű
common.buy 8 522 Ft

Throughout history, the military and the media have shared a somewhat strained relationship, and during the Vietnam War, that relationship was showcased daily via television broadcasts across the United States. It was the first time military leaders had to deal with intense media scrutiny. Therefore, the military blamed the media for many of the problems during Vietnam, and that negative sentiment carried over into conflicts in Grenada, Panama, and the first Gulf War. The Department of Defense (DoD) tried to improve media access during all of these conflicts, but negative attitudes in regards to the media remained persistent among top U.S. military leaders. Even though DoD established the embedded media program in 2003 to give the media almost unfiltered access to U.S. troops in combat, it has only resulted in minor improvements to the military-media relationship. The problem is that throughout history the military-media relationship has hindered news coverage and negatively affected the public's opinion of combat operations. Using the problem and solution research methodology I traced military-media relationships throughout history during combat operations in Vietnam, Grenada, Panama, the first Gulf War, and Operation Iraqi Freedom (OIF) and found that it did have an effect on news coverage and public opinion. To bolster this relationship, increase news coverage, and improve positive public opinion I recommend that DoD include media embeds from military training up and throughout combat operations, fund the media embeds, and give them greater access to combat plans and operations.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés How the Military-Media Relationship Affects News Coverage and Public Opinion
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2012
Oldalszám 36
EAN 9781288299072
ISBN 9781288299072
Libristo kód 08242076
Kiadó Biblioscholar
Súly 82
Méretek 189 x 246 x 2
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása