Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Image and Text in Advertising

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Image and Text in Advertising Bojana Momirovic
Libristo kód: 06956634
A perceptible text-image plane has attracted various §studies on intermediality ranging from compari... Teljes leírás
? points 219 b
34 426 Ft
Beszállítói készleten Küldés 15-20 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


What This Awl Means Janet D. Spector / Puha kötésű
common.buy 8 504 Ft
Teaching Psychology Online Stewart I. Donaldson / Kemény kötésű
common.buy 83 322 Ft
Quality Control in Endoscopy Rory McCloy / Puha kötésű
common.buy 24 164 Ft
China's Higher Education Reform and Internationalisation Janette Ryan / Kemény kötésű
common.buy 91 982 Ft
Waiting Room Wilson Harris / Puha kötésű
common.buy 5 867 Ft
Support programme for mothers with pregnancy loss Lebitsi Maud Modiba / Puha kötésű
common.buy 23 331 Ft
Ambientes Louis Fisher / Puha kötésű
common.buy 8 177 Ft
First Person Plural Sophie McCall / Kemény kötésű
common.buy 51 498 Ft
Sprechakttypen in zwei Textfassungen des Nibelungenliedes Nikoletta Ihász / Puha kötésű
common.buy 19 443 Ft
Chinese Buddhism Joseph Edkins / Kemény kötésű
common.buy 188 579 Ft
Understanding American Political Parties Jeffrey M. Stonecash / Kemény kötésű
common.buy 78 943 Ft
Acidic Deposition and Forest Soils Drew C. McAvoy / Puha kötésű
common.buy 47 656 Ft

A perceptible text-image plane has attracted various §studies on intermediality ranging from comparison of §literary texts with painting to linguistic analysis §of puns and neologisms in advertising. The different §media and means of communication indeed seem to §share certain aspects that create the crossroad §between the two poles so that they are treated more §and more as an inseparable whole.§This study concentrates on the common ground of §literature and advertising. In literature it is the §text that generates a strong visual allusion and in §advertising it is mostly the visual aspect that §guides the viewer s reading . The intrinsic message §of these two media is encoded on a plane where the §visual and the textual elements meet. This plane can §be analysed in various ways. The focus here is on §two literary phenomena: figures of speech and §ekphrasis. The study relies on recent magazine §advertising and encompasses 20th century theatre and §comics art forms that work simultaneously with §text and image. Analysis reveals that literary §theory has found its way to the new media where §literary elements have been given a new way of §encoding.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Image and Text in Advertising
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2009
Oldalszám 140
EAN 9783838107783
ISBN 3838107780
Libristo kód 06956634
Súly 195
Méretek 152 x 229 x 9
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása