Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Kedves Vásárlóink! Szeretnénk felhívni szíves figyelmüket, hogy telefonos ügyfélszolgálatunk a mai napon korlátozottan működik: 08.00-10.00 között valamint 12.00-14.00 között. Elérhetnek minket e-mailben is az [email protected] e-mail címen. Megértésüket köszönjük.

Implementierung Innovativer Dienstleistungsmarken

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Implementierung Innovativer Dienstleistungsmarken Jan Wieseke
Libristo kód: 07148289
Kiadó Deutscher Universitats-Verlag, november 2004
Eine erfolgreiche Markenpolitik zählt zweifellos zu den herausragenden strategischen Erfolgsfaktoren... Teljes leírás
? points 168 b
26 357 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 13-16 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Armed Insurrection A NEUBERG / Puha kötésű
common.buy 10 551 Ft
Democracia Participativa Directa Marcelo Enrique Caruso Azcárate / Puha kötésű
common.buy 38 796 Ft
More Bricks Less Straw Farrington / Puha kötésű
common.buy 2 829 Ft
Chaplains to the Imprisoned Richard Denis Shaw / Kemény kötésű
common.buy 66 018 Ft
Lost Lands of Reljae Jeremy Bechen / Puha kötésű
common.buy 7 943 Ft
Australia Argentina Roberto Jorge Payra3 / Kemény kötésű
common.buy 19 390 Ft
Odour Of Rectitude Eisele / Puha kötésű
common.buy 4 999 Ft

Eine erfolgreiche Markenpolitik zählt zweifellos zu den herausragenden strategischen Erfolgsfaktoren von Dienstleistungsanbietern. Dieses gilt besonders dann, wenn es sich um innovative Dienstleistungsmarken handelt, die in einem Absatzsystem lanciert werden sollen, bei dem der Anbieter auf die Mitwirkung zahlreicher Absatzmittler angewiesen ist.§Auf der Basis ausgewählter theoretischer Konzepte und einer umfangreichen metaanalytischen Zusammenführung bisheriger Forschungsergebnisse aus verschiedenen Wissenschaftsdisziplinen entwickelt Jan Wieseke ein Erfolgsfaktorenmodell zur Implementierung innovativer Dienstleistungsmarken. Mit Hilfe einer großangelegten Mehrebenenuntersuchung erfolgt eine empirische Überprüfung seines Modells am Beispiel einer realen Markenimplementierung. Die gewonnenen Erkenntnisse werden anschließend in konkrete Handlungsempfehlungen für die Unternehmenspraxis übersetzt; so wird u.a. eine umfassende Implementierungsscorecard entworfen.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Implementierung Innovativer Dienstleistungsmarken
Szerző Jan Wieseke
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2004
Oldalszám 457
EAN 9783824482573
ISBN 3824482576
Libristo kód 07148289
Súly 584
Méretek 148 x 210 x 25
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása