Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Impresa e comunicazione. Principi e strumenti per il management

Nyelv OlaszOlasz
Könyv Puha kötésű
Könyv Impresa e comunicazione. Principi e strumenti per il management Alberto Pastore
Libristo kód: 13281208
Kiadó Apogeo Education, november 2008
Il management della comunicazione rappresenta un elemento fondamentale nel governo delle imprese, al... Teljes leírás
? points 102 b
16 802 Ft -5 %
15 960 Ft
Beszállítói készleten Küldés 4-6 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Houdini EDUARDO CAAMAÑO / Puha kötésű
common.buy 10 421 Ft
La ciudad y los cerdos / Puha kötésű
common.buy 7 822 Ft
Historia civil de Álava José Joaquín de Landázuri Romarate / Puha kötésű
common.buy 9 044 Ft
El árbol sin fin Claude Ponti / Puha kötésű
common.buy 10 421 Ft
hamarosan
Raincoast Chronicles 17 Howard White / Puha kötésű
common.buy 5 068 Ft
Hacivat ve Karagöz ile Degerler Egitimi - Dostluk Elif Akardas / Puha kötésű
common.buy 2 975 Ft
Great War Britain Manchester: Remembering 1914-18 Andrew Simpson / Puha kötésű
common.buy 6 540 Ft
La Ghirlanda fiorentina e la morte di Giovanni Gentile Luciano Mecacci / Puha kötésű
common.buy 12 469 Ft
Chocolate Jenny Fretland Vanvoorst / Kemény kötésű
common.buy 13 471 Ft
Cuentos y relatos / Puha kötésű
common.buy 10 622 Ft
Dynamics of Political Violence DEMETRIOU / Puha kötésű
common.buy 31 008 Ft

Il management della comunicazione rappresenta un elemento fondamentale nel governo delle imprese, alla continua ricerca di consenso e di legittimazione nel loro contesto di riferimento. Questo libro affronta il tema del governo della comunicazione d'impresa sotto il profilo teorico, degli strumenti manageriali e delle tecniche operative, anche attraverso il sistematico ricorso a casi aziendali presentati dai diretti protagonisti. Dopo aver delineato il ruolo della comunicazione nella creazione e diffusione di valore, il testo analizza i fabbisogni comunicativi espressi nelle diverse aree della comunicazione: istituzionale, economico-finanziaria, di marketing e organizzativa. Successivamente vengono analizzati il brand management e il complesso di strumenti e mezzi del communication mix. Nell'ultima parte vengono esaminate le attivitŕ di ricerca, pianificazione, organizzazione e controllo per la comunicazione d'impresa.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Impresa e comunicazione. Principi e strumenti per il management
Nyelv Olasz
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2008
Oldalszám 648
EAN 9788838786143
ISBN 8838786143
Libristo kód 13281208
Súly 1079
Méretek 242 x 170
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása