Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

In One Ear And In The Other

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv In One Ear And In The Other Brent Wiethoff
Libristo kód: 06822633
Kiadó VDM Verlag Dr. Müller, november 2008
This research used both quantitative and qualitative§methodologies to explore the possible effects a... Teljes leírás
? points 124 b
20 461 Ft -4 %
19 443 Ft
Kiadói készleten rendelésre Küldés 3-5 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


I Can't Relate Jo Lynn Sudenly / Kemény kötésű
common.buy 9 870 Ft
Inorganic and Organometallic Oligomers and Polymers J. F. Harrod / Puha kötésű
common.buy 73 292 Ft
Idealism, Pragmatism, and Feminism John Kaag / Puha kötésű
common.buy 28 168 Ft
Fundamentos de la fotografía José Manuel Susperregui Etchebeste / Puha kötésű
common.buy 6 449 Ft
Financial Crises in Wealthy Economies Olafur Margeirsson / Puha kötésű
common.buy 21 578 Ft
El discípulo del diablo Shiro Hamao / Puha kötésű
common.buy 6 103 Ft
Rethinking Nasserism Onn Winkler / Kemény kötésű
common.buy 37 877 Ft
Rendezvous Rock Rickey Bray / Puha kötésű
common.buy 8 443 Ft
Il significato delle arti visive / Puha kötésű
common.buy 12 190 Ft

This research used both quantitative and qualitative§methodologies to explore the possible effects and§functions that advertising may perform in developing§individuals' attitudes. Using the Elaboration§Likelihood Model (Petty & Cacioppo, 1984) and§Cultivation Theory (Gerbner, 1979), advertising is§viewed as a frequently repeated, consistent set of§messages that reinforce consumer ideas and values.§The net effect of advertising is examined through§focus group discussion of high-media/high-materialist§individuals. Results of the study show four themes§emerging from advertising (advertisements as an§entrance to participation in culture, advertisements§as a landscape, advertisements as validation and§legitimacy, and advertisements as needgenerators).§Discussion of these themes is presented, as well as§avenues of further research in the net effect. This research used both quantitative and qualitative§methodologies to explore the possible effects and§functions that advertising may perform in developing§individuals'' attitudes. Using the Elaboration§Likelihood Model (Petty & Cacioppo, 1984) and§Cultivation Theory (Gerbner, 1979), advertising is§viewed as a frequently repeated, consistent set of§messages that reinforce consumer ideas and values.§The net effect of advertising is examined through§focus group discussion of high-media/high-materialist§individuals. Results of the study show four themes§emerging from advertising (advertisements as an§entrance to participation in culture, advertisements§as a landscape, advertisements as validation and§legitimacy, and advertisements as needgenerators).§Discussion of these themes is presented, as well as§avenues of further research in the net effect.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés In One Ear And In The Other
Szerző Brent Wiethoff
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2009
Oldalszám 64
EAN 9783639139938
Libristo kód 06822633
Súly 112
Méretek 150 x 220 x 4
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása