Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Indian Competition Law and Its Impact on Consumers

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Indian Competition Law and Its Impact on Consumers Yadav Manish
Libristo kód: 09521091
Kiadó Scholars' Press, július 2015
It is increasingly recognized that in a sound business climate investors face relatively low entry a... Teljes leírás
? points 189 b
29 740 Ft
Beszállítói készleten Küldés 15-20 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Expedition Energiewende Josef Gochermann / Puha kötésű
common.buy 9 499 Ft
Das Fremde im eigenen Lande Dirk Kuhlmann / Kemény kötésű
common.buy 77 747 Ft
Post-War International Civil Aviation Policy and the Law of the Air Henry Abraham Wassenbergh / Puha kötésű
common.buy 24 218 Ft
Das Bilderbuch-Buch Timm Albers / Puha kötésű
common.buy 7 551 Ft
Frostfjell Hanshan / Puha kötésű
common.buy 24 424 Ft

It is increasingly recognized that in a sound business climate investors face relatively low entry and exit barriers and are protected against the risk of expropriation and abuse while consumers are protected against malpractices of trade and industry. There is little published work on Law relating Competition law is available. This book will therefore be of interest to lawyers, economists and policy makers in general, and not just in the procurement field. More specifically, it is hoped that the results will bring new changes in Competition Law for settling disputes and in protection of consumer rights. The findings will also have implications for the design of enforcement systems under other international arrangements. It is hoped that this book will be useful to students, researchers, academicians and members of the legal fraternity. This book is an attempt to explore various Competition laws, Regulations regarding consumer protection in Competition law.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Indian Competition Law and Its Impact on Consumers
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2015
Oldalszám 140
EAN 9783639767803
ISBN 3639767802
Libristo kód 09521091
Súly 213
Méretek 152 x 229 x 9
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása