Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Information Campaigns

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Information Campaigns Charles T. Salmon
Libristo kód: 04713722
Working from the premises that information campaigns and social marketing efforts represent attempts... Teljes leírás
? points 381 b
66 593 Ft -10 %
59 929 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Son of a Wanted Man Louis Ľamour / Puha kötésű
common.buy 2 828 Ft
Carl Zuckmayer 'Des Teufels General' Carl Zuckmayer / Puha kötésű
common.buy 3 331 Ft
Political Economy of Terrorism Walter Enders / Puha kötésű
common.buy 22 278 Ft
Gender and Justice in Multicultural Liberal States Monique Deveaux / Kemény kötésű
common.buy 32 070 Ft
Beyond the Turnstile Selma Holo / Kemény kötésű
common.buy 29 962 Ft
Torture and Democracy D Rejali / Puha kötésű
common.buy 23 234 Ft
Virtual Roots 2.0 Thomas Jay Kemp / Puha kötésű
common.buy 31 723 Ft
Captured Gregory J Lalire / Puha kötésű
common.buy 12 827 Ft
Aus der Werkstatt der Demokratie Arundhati Roy / Kemény kötésű
common.buy 7 941 Ft
Kitchen Culture Johnny Grey / Kemény kötésű
common.buy 9 244 Ft

Working from the premises that information campaigns and social marketing efforts represent attempts at planned social change and that it is insufficient to examine inherently social phenomena in a social vacuum, the contributors to this volume provide a social context for examining these domains. Interdisciplinary in approach, this volume represents a merging of the traditions of marketing and strategic communication. The first section, Campaigns and Social Structure, pays particular attention to the social context in which campaigns are designed, implemented and analyzed. Each chapter addresses a set of concerns campaign organizers face and, as a whole, illustrate the broad range of social concerns which campaigns address.The second section, The Campaign Process, addresses more tactical concerns pertaining to the underlying components of campaigns, namely audience research, planning, organization and implementation and evaluation. The eclectic treatment of campaigns serves to enhance the development of both the theory for and the theory of campaigns and imparts a broad understanding of the field for students and professionals in communication, political science and areas of related interest.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Information Campaigns
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Kemény kötésű
Oldalszám 312
EAN 9780803932180
ISBN 0803932189
Libristo kód 04713722
Súly 590
Méretek 139 x 215
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása