Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Kedves Vásárlóink! Szeretnénk felhívni szíves figyelmüket, hogy telefonos ügyfélszolgálatunk a mai napon korlátozottan működik: 08.00-10.00 között valamint 12.00-14.00 között. Elérhetnek minket e-mailben is az [email protected] e-mail címen. Megértésüket köszönjük.

Information Campaigns

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Information Campaigns Charles T. Salmon
Libristo kód: 04713723
Working from the premises that information campaigns and social marketing efforts represent attempts... Teljes leírás
? points 362 b
56 864 Ft
Beszállítói készleten Küldés 9-12 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Encouraging Your Child's Spiritual Intelligence Mollie Painton / Puha kötésű
common.buy 6 542 Ft
Contractarianism/Contractualism Stephen Darwall / Puha kötésű
common.buy 14 855 Ft
Searching for Heaven on Earth David Jeremiah / Puha kötésű
common.buy 7 201 Ft
Outliers in Statistical Data 3e Vic Barnett / Kemény kötésű
common.buy 141 567 Ft
Privilege of Intellect D.A. Drennen / Puha kötésű
common.buy 15 766 Ft
Between Europeanization and Local Societies Jeanie J. Bukowski / Puha kötésű
common.buy 30 405 Ft

Working from the premises that information campaigns and social marketing efforts represent attempts at planned social change and that it is insufficient to examine inherently social phenomena in a social vacuum, the contributors to this volume provide a social context for examining these domains. Interdisciplinary in approach, this volume represents a merging of the traditions of marketing and strategic communication. The first section, Campaigns and Social Structure, pays particular attention to the social context in which campaigns are designed, implemented and analyzed. Each chapter addresses a set of concerns campaign organizers face and, as a whole, illustrate the broad range of social concerns which campaigns address.The second section, The Campaign Process, addresses more tactical concerns pertaining to the underlying components of campaigns, namely audience research, planning, organization and implementation and evaluation. The eclectic treatment of campaigns serves to enhance the development of both the theory for and the theory of campaigns and imparts a broad understanding of the field for students and professionals in communication, political science and areas of related interest.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Information Campaigns
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Oldalszám 312
EAN 9780803932197
ISBN 0803932197
Libristo kód 04713723
Súly 420
Méretek 139 x 215 x 22
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása