Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Instructional Guidance Kalyuga
Libristo kód: 09433683
Kiadó Information Age Publishing, május 2015
The book explores a cognitive load perspective on instructional guidance. Cognitive load theory is f... Teljes leírás
? points 293 b
45 973 Ft
Beszállítói készleten Küldés 15-20 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Theology of Arithmetic Iamblichus / Puha kötésű
common.buy 5 932 Ft
Confessions Of A Once Fashionable Mum Georgia Madden / Puha kötésű
common.buy 12 492 Ft
Let Secrets Lie Helen Motter / Puha kötésű
common.buy 8 519 Ft
Where to Now? Rod Rogers / Puha kötésű
common.buy 6 670 Ft
Nerja Travel Guide Jerry Wallis / Puha kötésű
common.buy 5 460 Ft
1847 Karl Georg Valentin Rost / Puha kötésű
common.buy 9 810 Ft
Running in the Dark Becky Hartung / Puha kötésű
common.buy 5 133 Ft
Black Surrealists Jean-Claude Michel / Kemény kötésű
common.buy 26 611 Ft
This Mystery Is Great Hal Hammons / Puha kötésű
common.buy 4 817 Ft

The book explores a cognitive load perspective on instructional guidance. Cognitive load theory is focused on instructional design implications and prescriptions that flow from human cognitive architecture, and it has become one of the leading theories of instructional design. According to this theoretical perspective, the purpose of instructional guidance is to reduce learner potential cognitive overload by providing appropriate information in the right time and in a suitable format. As the learner's level of prior knowledge is considered as the main factor influencing this decision, the effect of learner prior knowledge on effectiveness of instructional methods (the expertise reversal effect in cognitive load theory) provides the basic framework for the book. The fully-guided explicit instruction and minimally-guided inquiry (discovery or exploratory) learning are often discussed in instructional psychology literature as examples of approaches with opposed degrees of guidance provided to the learners. This book considers the whole range of the levels of guidance (including intermediate levels) and approaches the problem of balancing learner guidance from a cognitive load perspective. The significance of this approach is in applying our current knowledge of human cognitive architecture to develop an integrated instructional approach bringing together the best features and advantages of explicit instruction and inquiry learning. Both explicit instruction and inquiry learning approaches have been around for long time, and their proponents can produce evidence of their effectiveness. This evidence needs to be treated within the context of appropriate learning goals in specific instructional settings for specific types of learners. This book provides an unbiased theoretical framework for managing learner instructional guidance and working principles for selecting appropriate levels and methods of instructional guidance (e.g., sequences of exploratory problems and explicit instruction; forms and levels of embedded guidance; and adapting methodologies) optimal for learners at different levels of prior knowledge.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Instructional Guidance
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Kemény kötésű
Kiadás éve 2015
Oldalszám 270
EAN 9781681231358
ISBN 9781681231358
Libristo kód 09433683
Súly 553
Méretek 159 x 237 x 16
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása