Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

International Marketing

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv International Marketing Hans Muhlbacher
Libristo kód: 01356089
Kiadó Cengage Learning EMEA, március 2006
International Marketing: A Global Perspective examines the main issues facing companies that want to... Teljes leírás
? points 190 b
29 815 Ft
50 % esély Keressük az egész világon Mikor kapom meg a terméket?

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Bitevník Cherie Priestová / Puha kötésű
common.buy 4 078 Ft
Essentials of Cognitive Grammar Ronald W Langacker / Puha kötésű
common.buy 16 570 Ft
Collected Works of Edward Schillebeeckx Volume 9 Edward Schillebeeckx / Kemény kötésű
common.buy 76 446 Ft
hamarosan
Idealismus und Idealismuskritik Hans Feger / Puha kötésű
common.buy 18 624 Ft
Konrad Frey: Haus Zankel Anselm Wagner / Puha kötésű
common.buy 10 056 Ft
Erstens kommt es anders... Mark Galsworthy / Puha kötésű
common.buy 9 965 Ft
Female Scripture Biographies, Volume I Francis Augustus Cox / Puha kötésű
common.buy 14 310 Ft
Sedition: The Clone Rebellion Book 8 StevenL Kent / Puha kötésű
common.buy 3 717 Ft

International Marketing: A Global Perspective examines the main issues facing companies that want to compete successfully in the global marketplace. It combines extensive coverage of the relevant theories with a practical approach to the issues and broadens the way business students view international markets and marketing. Using real-world case studies and vignettes centred on contemporary problems and issues, International Marketing: A Global Perspective will be ideal for undergraduates, MBA students and students following executive courses in international marketing or strategy.§Unlike many US and European texts International Marketing: A Global Perspective does not look out at the international scene from just one standpoint; rather it examines the way businesses go international from a variety of different countries and continents, for instance, from Asia to Europe, Europe to North American and Latin America to the US. §The new edition has been brought completely up-to-date and has a full range of ancillary material for lecturers and students.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés International Marketing
Szerző Hans Muhlbacher
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2006
Oldalszám 800
EAN 9781844801329
ISBN 1844801322
Libristo kód 01356089
Súly 1560
Méretek 219 x 274 x 31
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása