Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Kedves Vásárlóink! Szeretnénk felhívni szíves figyelmüket, hogy telefonos ügyfélszolgálatunk a mai napon korlátozottan működik: 08.00-10.00 között valamint 12.00-14.00 között. Elérhetnek minket e-mailben is az [email protected] e-mail címen. Megértésüket köszönjük.

Interne Und Externe Markenerweiterungen

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Interne Und Externe Markenerweiterungen Patrik Berend
Libristo kód: 02163162
Kiadó Deutscher Universitätsverlag, június 2002
Patrik Berend untersucht in mikroökonomischen Modellen die Dimensionen und Distanzen, die für Marken...
? points 168 b
26 357 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 13-16 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére

Patrik Berend untersucht in mikroökonomischen Modellen die Dimensionen und Distanzen, die für Markenerweiterungen relevant sind.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Interne Und Externe Markenerweiterungen
Szerző Patrik Berend
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2002
Oldalszám 186
EAN 9783824476701
ISBN 3824476703
Libristo kód 02163162
Súly 254
Méretek 148 x 210 x 12
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása