Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Investing in Life

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Investing in Life Sharon Murphy
Libristo kód: 01342793
Kiadó Johns Hopkins University Press, december 2013
Investing in Life considers the creation and expansion of the American life insurance industry from... Teljes leírás
? points 120 b
18 845 Ft
Beszállítói készleten Küldés 15-20 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Šestá cesta Marek Vácha / Kemény kötésű
common.buy 2 260 Ft
Legend of Zelda, Vol. 9 Akira Himekawa / Puha kötésű
common.buy 3 421 Ft
In Search of Sustainability Michael Howlett / Kemény kötésű
common.buy 44 517 Ft
Dialogue Interpreting Rebecca Tipton / Puha kötésű
common.buy 23 115 Ft
El león que quería tener amigos NORMA STURNIOLO / Puha kötésű
common.buy 4 003 Ft
Human Behavior in a Just World Rosemary J. Link / Puha kötésű
common.buy 28 183 Ft
Steuerreform 2015/2016 (f. Österreich) Klaus Hirschler / Puha kötésű
common.buy 12 301 Ft
Kundenzufriedenheit Ebru Demir / Puha kötésű
common.buy 15 269 Ft
Crocodile in Water Tiger on Land Cwtl / Kemény kötésű
common.buy 7 675 Ft

Investing in Life considers the creation and expansion of the American life insurance industry from its early origins in the 1810s through the 1860s and examines how its growth paralleled and influenced the emergence of the middle class. Using the economic instability of the period as her backdrop, Sharon Ann Murphy also analyzes changing roles for women; the attempts to adapt slavery to an urban, industrialized setting; the rise of statistical thinking; and efforts to regulate the business environment. Her research directly challenges the conclusions of previous scholars who have dismissed the importance of the earliest industry innovators while exaggerating clerical opposition to life insurance. Murphy examines insurance as both a business and a social phenomenon. She looks at how insurance companies positioned themselves within the marketplace, calculated risks associated with disease, intemperance, occupational hazard, and war, and battled fraud, murder, and suicide. She also discusses the role of consumers-their reasons for purchasing life insurance, their perceptions of the industry, and how their desires and demands shaped the ultimate product.

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása