Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Is Food Marketing Making Us Fat?

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Is Food Marketing Making Us Fat? Pierre Chandon
Libristo kód: 02061844
Kiadó now publishers Inc, június 2011
Is Food Marketing Making Us Fat? reviews the literature in marketing, nutrition, psychology, economi... Teljes leírás
? points 181 b
28 353 Ft
Beszállítói készleten Küldés 15-20 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Die deutsche Gartenstadtbewegung Deutsche Gartenstadt-Gesellschaft / Puha kötésű
common.buy 12 773 Ft
Projektleiter-Praxis Jürgen Hansel / Puha kötésű
common.buy 30 568 Ft
Johannes Calvin A. E. Fröhlich / Puha kötésű
common.buy 11 296 Ft
Kurschners Deutscher Literatur-Kalender. 57. Jahrgang 1977 Joseph Kürschner / Kemény kötésű
common.buy 161 994 Ft
Moustique et Malabar Ulrike Bocquillon / Puha kötésű
common.buy 2 165 Ft
Di Serambi: On the Verandah Iem BrownJoan Davis / Puha kötésű
common.buy 18 077 Ft
Syntactic and Structural Pattern Recognition Gabriel Ferrate / Puha kötésű
common.buy 24 164 Ft
In the Shadow of the Garrison State Aaron L. Friedberg / Puha kötésű
common.buy 25 656 Ft
Know the Truth Alfred N Sr Bradley / Puha kötésű
common.buy 7 861 Ft

Is Food Marketing Making Us Fat? reviews the literature in marketing, nutrition, psychology, economics and related disciplines that investigate the link between marketing activity, food intake and obesity, with a particular emphasis on the effects of marketing on overeating. The authors bring together streams of research which have so far been largely disconnected. To limit the scope of the review, this monograph focuses on the direct effects of marketing activity under the direct control of food marketers and on consumption volume because of its direct impact on food/energy intake. It also reviews studies on food choice to the extent that it obviously impacts energy intake but exclude studies of the effects of marketing on energy expenditure.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Is Food Marketing Making Us Fat?
Szerző Pierre Chandon
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2011
Oldalszám 98
EAN 9781601984661
ISBN 1601984669
Libristo kód 02061844
Súly 151
Méretek 156 x 234 x 6
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása