Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Knowledge Integration Antonie Jetter
Libristo kód: 01738188
The ability to manage knowledge is relevant for millions of small and medium sized enterprises (SMEs... Teljes leírás
? points 304 b
47 656 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 13-16 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Audio Clasicos Adaptados Miguel de Cervantes Saavedra / Puha kötésű
common.buy 4 862 Ft
hamarosan
Die Botschaft des Koran. Koran, Deutsch-Arabisch Muhammad Asad / Kemény kötésű
common.buy 16 962 Ft
Winning of the West, Volume 2 Theodore Roosevelt / Puha kötésű
common.buy 14 310 Ft
Handbook of Psychology - Research Methods in Psychology V2 2e Irving B Weiner / Kemény kötésű
common.buy 85 723 Ft
Maths Problem Solving C Yemm / Puha kötésű
common.buy 9 714 Ft
Drei Reisen Nach Italien Carl Friedrich von Rumohr / Puha kötésű
common.buy 34 471 Ft
Frontiers in Nuclear Dynamics R.A. Broglia / Kemény kötésű
common.buy 35 400 Ft
Novels & short Stories of F. Scott Fitzgerald Christoph Kronig / Puha kötésű
common.buy 23 913 Ft
Der gebrauchte Jude Maxim Biller / Puha kötésű
common.buy 5 430 Ft

The ability to manage knowledge is relevant for millions of small and medium sized enterprises (SMEs) that operate in high-tech environments. They strongly depend on external knowledge about customers, technologies, and competitors because, as opposed to large companies, they have limited internal knowledge resources and little power to control their business environments. Present KM literature, however, mainly focuses on large companies and therefore does not explain, how SMEs, for example, can successfully apply groupware, data mining, semantic networks, and knowledge maps. This book addresses this problem by introducing the concept of knowledge integration (KI) that places emphasis on the identification, acquisition and use of external knowledge. Drawing from this theoretical basis, the book presents concepts and instruments specifically designed for SMEs, as well as examples of their implementation and use in practice.

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása