Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Kommunikation über Marken

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Kommunikation über Marken Manuel Wätjen
Libristo kód: 06820331
Kiadó VDM Verlag Dr. Müller, november 2007
Marken gehören zu den faszinierendsten Phänomenen der§Konsumgesellschaft. Eine starke Marke ist§Wirk... Teljes leírás
? points 149 b
24 557 Ft -4 %
23 331 Ft
Kiadói készleten rendelésre Küldés 3-5 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Security Framework for Dnp3 and Scada Munir Majdalawieh / Puha kötésű
common.buy 25 857 Ft
Network Nations Michele Hilmes / Kemény kötésű
common.buy 87 652 Ft
Watershed Health Monitoring Chris Jones / Kemény kötésű
common.buy 100 676 Ft
Longevity & Evolution Gustavo Barja / Puha kötésű
common.buy 56 004 Ft
Environmental Activism in China Lei Xie / Kemény kötésű
common.buy 83 287 Ft
Uzy Proklqt'q Rina Di / Puha kötésű
common.buy 13 461 Ft
Germaine De Stael, Daughter of the Enlightenment Sergine Dixon / Puha kötésű
common.buy 25 279 Ft
Low-Enthalpy Geothermal Resources for Power Generation Jochen Bundschuh / Kemény kötésű
common.buy 55 014 Ft
Dancing Female Sharon E. Friedler / Puha kötésű
common.buy 44 140 Ft
Small Comrades Lisa A. Kirschenbaum / Puha kötésű
common.buy 30 960 Ft
Shadowtime Jim Reilly / Puha kötésű
common.buy 14 983 Ft
Sermons for Servants William Downes Willis / Puha kötésű
common.buy 8 805 Ft
Kurzes Lehrbuch der anorganischen und allgemeinen Chemie Gerhart Jander / Puha kötésű
common.buy 30 548 Ft
Deontic Logic, Agency and Normative Systems Mark A. Brown / Puha kötésű
common.buy 47 656 Ft
Compilerbau Niklaus Wirth / Puha kötésű
common.buy 32 718 Ft

Marken gehören zu den faszinierendsten Phänomenen der§Konsumgesellschaft. Eine starke Marke ist§Wirkungsziel der Werbung, fungiert§organisationsintern als Führungs- und§Integrationsinstrument und versammelt§Konsumentengemeinschaften offline wie online. Wie§funktionieren Marken in der Werbung? Warum legen§Unternehmen Wert auf eine markenbewusste§Unternehmenskultur? Wie begründen Konsumenten§Kaufentscheidungen zugunsten von Marken? Welche Rolle§spielen Brand Communities? Der Autor untersucht aus§soziologisch-systemtheoretischer Perspektive§Kommunikation durch, mit und über Marken. Ausgehend§von der Entstehung der Marken aus der§Begründungspflicht von Kaufentscheidungen zeigt§Wätjen anhand empirischer Beispiele, wie Marken in§der Werbung Vertrauen erzeugen, wie sie§Organisationen integrieren, wie sie Konsumenten§versammeln und Kaufentscheidungen begründen. Das Buch§richtet sich an Leser, die an einer soziologischen§Theorie der Marke interessiert sind, ebenso wie an§Markenmanager, Marketing- und Werbepraktiker.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Kommunikation über Marken
Szerző Manuel Wätjen
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2008
Oldalszám 140
EAN 9783639114607
Libristo kód 06820331
Súly 203
Méretek 150 x 220 x 7
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása