Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Konvergenz von Entertainment und Werbung

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Konvergenz von Entertainment und Werbung Grit Fischer
Libristo kód: 06831502
Kiadó VDM Verlag, április 2010
Fernsehen war und ist das Medium mit der größten Reichweite für die werbetreibende Industrie. Die wa... Teljes leírás
? points 165 b
25 914 Ft
Beszállítói készleten Küldés 15-20 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Calendar of Queen's College Cork Queens University / Puha kötésű
common.buy 10 047 Ft
Tauglichkeitsuntersuchungen Bei Tauchern Oskar F. Ehm / Puha kötésű
common.buy 30 636 Ft
Arte de La Lengva Gvarani for Antonio Ruiz de Montoya Antonio Ruiz De Montoya / Kemény kötésű
common.buy 13 682 Ft
Radical Approach to Treating Degenerative Diseases Gerald Veurink / Puha kötésű
common.buy 34 502 Ft
Private Property Seth Kenlon / Puha kötésű
common.buy 5 990 Ft
Gory Details Brian DuBois / Puha kötésű
common.buy 8 412 Ft
Raunch Factor D J Muns Blancato / Puha kötésű
common.buy 8 573 Ft

Fernsehen war und ist das Medium mit der größten Reichweite für die werbetreibende Industrie. Die wachsende Relevanz des Neuen Medium Internet im Werbemarkt in den letzten Jahren ist dennoch unverkennbar. Unabhängig davon, ob wir es nun als "Web 2.0" oder "Web 3.0" bezeichnen wollen - grundlegend für die zunehmende Dominanz des Internets sind die schnelle technische Entwicklung und die einzigartige Sendereigenschaft, die es seinen Usern bietet. Mit Online-Plattformen wie YouTube ist die Tragweite des Internets auch für audiovisuelle Inhalte mehr als deutlich geworden. Das Format der Branded Webisodes ist in diesem Zusammenhang ein erster Versuch der werbetreibenden Industrie, effizient mit audiovisuellen Inhalten im Web zu werben. Content und Werbung unterhaltsam zu verbinden ist Weg und Ziel dieser Online-Werbekampagnen. Welche Erfolge konnten mit Branded Webisodes in Deutschland und den USA erreicht werden? Welche Rolle spielt dabei das Fernsehen heute und in Zukunft? Welches Potential steckt in diesem neuen Werbeformat? Diese und weitere Fragen, werden in dieser Publikation diskutiert.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Konvergenz von Entertainment und Werbung
Szerző Grit Fischer
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2010
Oldalszám 136
EAN 9783639238235
ISBN 3639238230
Libristo kód 06831502
Kiadó VDM Verlag
Súly 209
Méretek 152 x 229 x 8
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása