Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Kulturmanagement II

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Kulturmanagement II Thomas Heinze
Libristo kód: 06804334
Kiadó Springer Fachmedien Wiesbaden, február 1997
Der Band "Kulturmanagement II" versammelt kultur- und wirtschaftswissenschaftliche Ansätze zum Kultu... Teljes leírás
? points 168 b
26 299 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 13-16 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Educational systems change Helga Stokes / Puha kötésű
common.buy 29 705 Ft
Freedom and Civilization (Routledge Revivals) Bronislaw Malinowski / Puha kötésű
common.buy 24 275 Ft
Stay, Little Seed / Kemény kötésű
common.buy 6 057 Ft
Formative Assessment and All That Jazz Todd Beach / Puha kötésű
common.buy 29 705 Ft
If I Could Float On A Cloud, Where Would I Go? Jennifer Dawn Deconinck Smith / Puha kötésű
common.buy 6 027 Ft
Haremlik: Some Pages from the Life of Turkish Women Demetra Vaka Brown / Puha kötésű
common.buy 51 247 Ft
Making Waves William G. Martin / Puha kötésű
common.buy 36 746 Ft
Behind the Eight Ball Tanya Telfair Sharpe / Kemény kötésű
common.buy 84 970 Ft

Der Band "Kulturmanagement II" versammelt kultur- und wirtschaftswissenschaftliche Ansätze zum Kulturmanagement. Aus makroökonomischer Perspektive wird ein dem kulturellen Charakter von Märkten und Institutionen angemessenes Konzept von Kulturmanagement vorgestellt. Für die mikroökonomische Sichtweise steht stellvertretend das Steuerungsmodell (Theater-)Controlling. Kulturphilosophische, kommunikationstheoretische und kultursoziologische Ansätze sowie Bezüge zur Kritischen Theorie und Systemtheorie umschreiben den Fokus von Kulturmanagement. Den Orientierungsrahmen einer forschungsbezogenen Implementierung und Evaluierung für die Reformierung/Modernisierung von Kulturbetrieben und (Kultur-)Verwaltungen stellt das Konzept der Aktionsforschung dar. Marketingstrategische und absatzpolitische Verfahren komplettieren diesen grundlegenden Überblick zu Fragen des aktuellen Kulturmanagements.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Kulturmanagement II
Szerző Thomas Heinze
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 1997
Oldalszám 356
EAN 9783531130149
ISBN 3531130145
Libristo kód 06804334
Súly 481
Méretek 152 x 229 x 19
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása