Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Kedves Vásárlóink! Szeretnénk felhívni szíves figyelmüket, hogy telefonos ügyfélszolgálatunk a mai napon korlátozottan működik: 08.00-10.00 között valamint 12.00-14.00 között. Elérhetnek minket e-mailben is az [email protected] e-mail címen. Megértésüket köszönjük.

Kundencards & Kundenclubs

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Kundencards & Kundenclubs Aline Kaufmann
Libristo kód: 01673391
Kiadó Grin Publishing, június 2013
Studienarbeit aus dem Jahr 2012 im Fachbereich BWL - Marketing, Unternehmenskommunikation, CRM, Mark... Teljes leírás
? points 155 b
24 847 Ft -2 %
24 343 Ft
Beszállítói készleten Küldés 15-20 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Lettres a mon juge Georges Simenon / Puha kötésű
common.buy 3 977 Ft
Konfliktloesung bei Kindergartenkindern Bettina Samhaber / Puha kötésű
common.buy 17 377 Ft
Marktorientierte Managerkontrolle Detlef Geldmacher / Puha kötésű
common.buy 26 357 Ft
Transzendenz und Pariser Blau Detlev Foth / Puha kötésű
common.buy 6 509 Ft
Rennradtouren durch Franken Andreas Köhler / Puha kötésű
common.buy 7 329 Ft
Samantha Among the Brethren - Volume 3 Marietta Holley / Puha kötésű
common.buy 7 515 Ft
Musik und Raum Marietta Morawska-Büngeler / Puha kötésű
common.buy 9 529 Ft
Lusitania-Fall und die deutsche Wissenschaft Willi Becker / Puha kötésű
common.buy 10 365 Ft

Studienarbeit aus dem Jahr 2012 im Fachbereich BWL - Marketing, Unternehmenskommunikation, CRM, Marktforschung, einseitig bedruckt, Note: 1,0, Fachhochschule Erfurt, Sprache: Deutsch, Abstract: Die zufriedenstellende Kernleistung des Unternehmens ist die grundlegende Voraussetzung für Kundenbindungsprogramme. Die optimalen Eintrittsbedingungen, die genaue Zielgruppenansprache und ein tragfähiges Konzept sind von entscheidender Bedeutung für den langfristigen Erfolg. Clubs und Cards müssen einen relevanten Zusatznutzen bieten und sich vom Wettbewerber abheben. Kundenkarte ohne Club ja. Aber kein Club kommt in der Realität ohne Karte aus, da sie Ausweisfunktion und ein Legitimationsnachweis für ein Unternehmen übernehmen. Kundencards und Kundenclubs liegen voll im Trend und werden auch in der Zukunft eine maßgebliche Rolle spielen.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Kundencards & Kundenclubs
Szerző Aline Kaufmann
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2013
Oldalszám 84
EAN 9783656119166
ISBN 3656119163
Libristo kód 01673391
Súly 122
Méretek 148 x 210 x 5
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása