Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Nutzenbasierte Marktsegmentierung

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Nutzenbasierte Marktsegmentierung Prof. Dr. Joachim Zentes
Libristo kód: 03621262
Kiadó Gabler Verlag, december 2008
Burkhard Scheer erweitert den klassischen Ansatz der „benefit segmentation“ um eine Betrachtung der... Teljes leírás
? points 209 b
32 718 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 13-16 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére

Burkhard Scheer erweitert den klassischen Ansatz der „benefit segmentation“ um eine Betrachtung der Wirkungsbeziehungen, die zwischen den Marketing-Aktivitäten der Hersteller und den Nutzenwahrnehmungen der Konsumenten bestehen. Diese Wirkungsbeziehungen werden mit Hilfe des FIMIX-PLS-Ansatzes als Segmentierungskriterium herangezogen.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Nutzenbasierte Marktsegmentierung
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2008
Oldalszám 257
EAN 9783834910417
ISBN 3834910414
Libristo kód 03621262
Kiadó Gabler Verlag
Súly 345
Méretek 148 x 210 x 15
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása